ترس برزیلی‌ها؛ ما نمی‌توانیم مسی را متوقف کنیم

مارکینیوس به بازیکنان برزیل هشدار داده است که آن‌ها نمی‌توانند انتظار داشته باشند که جلوی نابغه‌ای همچون لیونل مسی را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یکی از حساس‌ترین بازی‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از هفته ششم، بامداد فردا _چهارشنبه یکم آذر_ ساعت ۴:۰۰ صبح به وقت ایران، در منطقه آمریکای جنوبی برگزار می‌شود، جایی که برزیل و آرژانتین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

میزبان این جدال حساس‌، ورزشگاه ماراکانا واقع در شهر ریودوژانیروی برزیل است و قضاوت دیدار هم بر عهده پیرو مازا گومز از کشور شیلی خواهد بود.

دو تیم با شرایطی تقریباً مشابه، به مصاف یکدیگر می‌روند، سلسائو هفته گذشته در خاک کلمبیا با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان شد و آرژانتین هم در عین ناباوری در ورزشگاه لابومبونرا از اروگوئه شکست خورد.

لئو مسی در حال حاضر بخشی از تیم ملی آرژانتین و برنده هشت توپ طلا است. او به دنبال افزودن به ۱۷۹ بازی ملی و ۱۰۶ گل برای کشورش خواهد بود.

مارکینیوس، مدافع سلسائو از تهدید آشکاری که مسی برای آن‌ها ایجاد می‌کند، آگاه است، اما همچنین اذعان دارد که برای متوقف کردن بهترین بازیکن تاریخ، کاری نمی‌توان انجام داد.

مارکینیوس که دو سال را در کنار این بازیکن بزرگ، در پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد، درباره چالشی که او و دیگر هم‌تیمی‌هایش برای مهار کاپیتان آلبی سلسته با آن روبه‌رو خواهند شد، گفت: مسی یک بازیکن نابغه و خاص است و با وجود سنش، همیشه کارهای بزرگی انجام خواهد داد. به عنوان یک دوست و همکار، در پاریس از او بسیار لذت بردم و در همه جنبه‌ها با او پیشرفت کردم. متأسفانه حالا مسی رقیب ما خواهد بود. من با هم‌تیمی‌هایم صحبت کردم تا او را متوقف نکنم، زیرا واقعاً راهی برای این کار وجود ندارد. او بازیکن شگفت‌انگیزی است و ما باید مراقبش باشیم؛ چرا که بیشتر حملاتی که آرژانتین انجام می‌دهد از طریق مسی است.

برزیل در جدول پنجم است و از پنج مسابقه قبلی، ۷ امتیاز اندوخته دارد، درحالی‌که آرژانتین با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول است.

کد خبر 705932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.