رسیدگی به امور عشایر استان سمنان در اولویت کاری قرار دارد

استاندار سمنان گفت: پیگیری، بررسی و رسیدگی به امور عشایر استان سمنان در طول سال و به صورت مستمر در اولویت کاری ما قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _سه شنبه سی‌ام آبان_ در سومین جلسه شورای عشایری استان سمنان اظهار کرد: جلسات شورای عشایر استان با تمام اعضا و به صورت مستمر در راستای پیگیری و رسیدگی به امور عشایر برگزار می‌شود.

وی افزود: پیگیری، بررسی و رسیدگی به امور عشایر استان سمنان در طول سال و به صورت مستمر در اولویت کاری ما قرار دارد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بحث تأمین نهاده‌های دامپروری، تسهیل در امور عشایر، بهسازی راه دسترسی، مدارس دانش آموزان و همچنین تمدید و امهال وام عشایر در سطح استان سمنان، به ویژه منطقه سیل زده کالپوش در دستور کار باشد.

هاشمی تصریح کرد: تأمین سوخت مورد نیاز تانکرهای آبرسانی به عشایر استان توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از دیگر مواردی است که باید اجرایی شود. حضور عشایر در هر منطقه‌ای از استان، امنیت پایدار را برای آن منطقه تأمین می‌کند و می‌توان گفت استقرار عشایر از این جهت نیز بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایمنا، سومین نشست شورای عشایری استان سمنان به ریاست محمدرضا هاشمی هاشمی استاندار سمنان و با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد.

کد خبر 705886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.