خیابان ولی‌عصر (عج) هدیه ماندگار مدیریت شهری ششم اصفهان به اهالی جلوان

پروژه خیابان ولی عصر (عج) محله جلوان با هزینه اجرایی ۴۵۰ میلیارد ریال از اواخر اردیبهشت سال جاری آغاز و آخرین مرحله یعنی اجرای آسفالت آن نیز مهرماه انجام شد تا امروز (چهارشنبه) به احترام مردم اصفهان به‌طور رسمی بهره‌برداری شود و هدیه ماندگار مدیریت شهری ششم اصفهان برای شهروندان این کلان‌شهر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به احداث مجتمع مسکونی نگین شرق در نزدیکی محله جلوان، حدود ۵۰۰ خانوار از طریق خیابان ولی‌عصر (عج) محله جلوان به سمت مرکز شهر اصفهان دسترسی داشتند.

اگر خیابان ولی‌عصر (عج) در محدوده منطقه ۱۴ قرار نمی‌گرفت، شهرداری نمی‌توانست اقدامی در جهت توسعه این منطقه انجام دهد؛ سرانجام پس از پیگیری‌های مدیریت شهری و با مصوبه کمیسیون ماده ۵ مقرر شد این محور ساماندهی شود.

این خیابان با عرض ۲۴ متر و طول ۹۸۰ متر، حدفاصل خیابان عاشق اصفهانی شرقی تا مقابل مجتمع مسکونی نگین شرق ساماندهی و کل این محور و پروژه در قالب خیابان‌سازی با آسفالت دو بانده هشت متری، رفیوژ و جداکننده ترافیکی احداث شد.

خیابان ولی‌عصر (عج) هدیه ماندگار مدیریت شهری ششم اصفهان به اهالی جلوان

عملیات اجرایی آسفالت خیابان ولی‌عصر (عج) به دلیل جابه‌جایی تیرهای برق، حدود یک‌ونیم‌ماه به تعویق افتاد که با همکاری اداره برق ۳۷ تیر جابه‌جا و بلافاصله این عملیات انجام شد.

احداث خیابان‌های عاشق اصفهانی شرقی و ولی‌عصر (عج) جلوان، یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری بود و احداث آن از اواخر اردیبهشت سال جاری آغاز و آخرین مرحله یعنی اجرای آسفالت آن نیز مهرماه انجام شد.

خیابان ولی‌عصر (عج) هدیه ماندگار مدیریت شهری ششم اصفهان به اهالی جلوان

این پروژه ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه داشته که از این میزان ۱۵۰ میلیارد ریال برای آزادسازی و سایر هزینه‌ها برای عملیات اجرایی آن بوده است؛ ۳ هزار متر مکعب خاک‌برداری، ۳.۵ هزار متر مکعب خاک‌ریزی، چهار هزار متر جدول‌کاری و ۹۵ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی، از دیگر مشخصات پروژه احداث خیابان ولی‌عصر (عج) جلوان است.

کد خبر 705864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.