آب‌گرفتگی خانه‌ها و محلات در شهر قزوین

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری قزوین گفت:‌ با وجود تدابیر خدمات شهری شهرداری قزوین، بارش پاییزه سال جاری در قزوین منجر به آب‌گرفتگی منازل و معابر شد و آتش‌نشانان از ساعات اولیه آب‌گرفتگی معابر و منازل مشغول خدمات‌رسانی هستند.

قدیر موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از آب‌گرفتگی بعضی محلات و منازل مسکونی در محله راه‌آهن قزوین خبر داد و اظهار کرد: با وجود تدابیر خدمات شهری شهرداری قزوین، بارش پاییزه سال جاری در قزوین منجر به آب‌گرفتگی منازل و معابر شد و آتش‌نشانان از ساعات اولیه آب‌گرفتگی معابر و منازل مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی افزود: بارش باران باعث شد تا آب‌گرفتگی برای چند ساعت ایجاد شود و نیروهای امدادی آتش نشانی چندین مورد آب‌گرفتگی از منازل و معابر عمومی را در اسرع وقت رفع کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: مسیرهای بسته شده به دلیل آب‌گرفتگی معابر بلافاصله با همکاری نیروی آماده‌باش شهرداری و آتش‌نشانی قزوین در نقاط مختلف شهر بازگشایی شد و تردد در همه معابر در جریان است.

موسی‌خانی ادامه داد: بارش باران و افزایش دبی آب باعث شد تا آب از جداول معابر بیرون بزند و موجب آب‌گرفتگی شود، زیرا با تدابیری که عوامل خدمات شهری و مدیریت ستاد بحران شهرداری قزوین در راستای تجربه سیل‌های قبلی همه نهرها را در روزهای گذشته لایروبی شده بودند.

وی اضافه کرد: با استقرار تیم‌های امداد و نجات در سطح شهر قزوین، همچنان آتش‌نشانان آماده‌باش و مشغول امدادرسانی هستند. در ضمن با توجه به هشدار هواشناسی و بارش باران از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت حادثه و آب‌گرفتگی با شماره ۱۲۵ و ۱۳۷ تماس بگیرند.

کد خبر 705795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.