روز به‌ روز بهتر می‌شویم / بازی سختی مقابل کاله خواهیم داشت

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: روز به روز ذوب‌آهن بهتر و هماهنگ‌تری را خواهید دید و تیم تلاش می‌کند در پایان فصل رتبه بهتری کسب کند.

حسین مکاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره دیدار تیمش مقابل فولاد هرمزگان اظهار کرد: بازی سخت و سنگینی بود، به دلیل شرایط آب‌وهوایی بازی در بندرعباس دشوار بود همچنین بازیکنان جوان و دو بازیکن خارجی که فولاد هرمزگان از آن‌ها بهره می‌برد، کمی کار را برای ما سخت کرده بودند.

وی افزود: تیم به هماهنگی خوبی رسیده بود، آنالیزها و تمریناتی که انجام داده بودیم باعث شد از ابتدا سوار بر بازی باشیم و پیروز این دیدار شویم. شرایط تیم بهتر شده است و به دلیل اینکه بازیکن‌های خارجی هم به تیم اضافه شده‌اند، تیم هماهنگ‌تر شده است.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است، تیم برای کسب جایگاه خوب بسته شده است، بازیکن‌های باتجربه، جوان و کادر فنی خوب و قدرتمندی داریم، همه برای سربلندی ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم، باشگاه هم تلاش می‌کند تا امکانات خوبی در اختیار تیم قرار دهد. روز به روز ذوب‌آهن بهتر و هماهنگ‌تری را خواهید دید، به‌طور قطع تیم پیشرفت می‌کند تا آخر فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم.

وی درباره دیدار بعدی و مهم تیمش مقابل کاله گفت: تیم کاله سال گذشته در فینال به میدان رفته، تیم یک‌دست و خوبی دارد که از ۴ بازیکن ملی‌پوش و بازیکنان خارجی خوبی بهره می‌برد، تیم خوب و قابل احترامی هستند، به‌طور قطع بازی سختی خواهیم داشت، اما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا دست پر از این دیدار سخت خارج شویم.

مکاریان درباره کار کردن با سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: کارنامه مهران حاتمی مشخص است، او یکی از پرافتخارترین مربیان ایران است که قهرمانی آسیا و ایران را در کارنامه خود دارد؛ جوانانی که در گذشته با مهران حاتمی کار کرده‌اند پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و به تیم ملی راه پیدا کرده‌اند.

کد خبر 705768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.