نتایج هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان / توقف سپاهان و پیروزی گیتی‌پسند

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران با پیروزی گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز، توقف سپاهان و شکست سپاهان‌نوین خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان کشورمان امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ با برگزاری شش دیدار برگزار شد و به اتمام رسید که طی آن صنعت‌مس کرمان مقابل نایب‌قهرمان فصل گذشته و گیتی‌پسند در برابر پیکان سبزوار به پیروزی رسید، نخستین پیروزی پرواز هوانیروز اصفهان و همچنین شکست نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون ثبت شد و سپاهان در برابر نفت‌وگاز گچساران به تساوی رضایت داد.

در نخستین بازی هفته پنجم تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۴ در سالن شهید الداغی سبزوار میهمان پیکان خراسان بود که در برابر هواداران میزبان بازی خوبی در زمین به نمایش گذاشت و توانست چهارمین پیروزی خود را مقابل این تیم با ۱۰ اختلاف گل و نتیجه ۲۱ بر ۳۱ کسب کند.

در دیگر دیدار امروز نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون میزبان صنعت مس کرمان بود. حمید صادقی شاه نشین در این دیدار مقابل شاگردان سابق خود در صنعت مس کرمان نتوانست موفق باشد و علی‌رغم پیروزی درخشان خود در هفته قبل مقابل سپاهان، نتیجه این بازی را ۲۶ بر ۲۹ واگذار کردند. گفتنی است این نخستین باخت نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون در فصل جاری است.

سپاهان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هم مقابل میزبان خود، نفت و گاز گچساران، به تساوی ۲۳ بر ۲۳ رسید تا با شکست هفته گذشته خود برابر شهیدشاملی کازرون، یک امتیاز دیگر هم از دست بدهد تا با ۷ امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کند.

پرواز هوانیروز نیز امروز توانست نخستین پیروزی خود در لیگ برتر هندبال را با شکست فرازبام خاییز دهدشت جشن بگیرد. هر چند این دیدار پایاپای پیش می‌رفت اما در دقایق پایانی شاگردان حسین رحمتی توانستند ۲ گل اختلاف ایجاد کنند تا در پایان با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ پیروز این میدان باشد.

سپاهان‌نوین نیز با مجید رحیمی‌زاده در نیمه اول نمایش خوبی مقابل زغال سنگ طبس داشت و توانست این تیم باسابقه را با نتیجه ۱۲ بر ۱۵ شکست دهد. اما در نیمه دوم ورق برگشت و شاگردان رضا جعفرنیا توانستند بازی را در دست بگیرند و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۱۸ بر ۲۵ به سود طبس رقم خورد.

تیم سپاهان‌نوین نیز با مجید رحیمی‌زاده در نیمه اول نمایش خوبی مقابل زغال‌سنگ طبس داشت و توانست این تیم باسابقه را با نتیجه ۱۲ بر ۱۵ شکست دهد. اما در نیمه دوم ورق برگشت و شاگردان رضا جعفرنیا توانستند بازی را در دست بگیرند و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۱۸ بر ۲۵ به سود طبس رقم خورد و در آخرین دیدار امروز پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با شکست ۲۷ بر ۱۹ آلومینیوم اراک چهارمین پیروزی خود را ثبت کرد تا با ۸ امتیاز رده چهارم جدول را از آن خود کند.

نتایج کامل مسابقات هفته پنجم لیگ برتر هندبال به این شرح است:

نفت‌وگاز گچساران ۲۳ - ۲۳ سپاهان

پیکان خراسان ۲۱ - ۳۱ گیتی‌پسند اصفهان

نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون ۲۶ - ۲۹ صنعت‌مس کرمان

پرواز هوانیروز اصفهان ۳۲ - ۳۰ فرازبام خائیز دهدشت

سپاهان‌نوین اصفهان ۱۹ - ۲۴ زغال‌سنگ طبس

آلومینیوم اراک ۱۹ - ۲۷ پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد

به گزارش ایمنا، با پایان یافتن مسابقات هفته پنجم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با ۱۰ امتیاز و بدون شکست در صدر جدول ایستاده است، گیتی‌پسند و زغال‌سنگ طبس با ۹ امتیاز دوم و سوم لیگ هستند و پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۸ امتیاز پله چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر را از آن خود کرده است.

تیم هندبال سپاهان اصفهان نیز با هفت امتیاز، نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون با شش امتیاز، نفت‌وگاز گچساران با سه امتیاز، پیکان خراسان و پرواز هوانیروز نیز با دو امتیاز در رده‌های پنجم تا نهم قرار دارند و تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت، سپاهان‌نوین و آلومینیوم اراک هم بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند. گفتنی است هفته ششم لیگ برتر هندبال کشور روز ششم آذرماه برگزار می‌شود.

کد خبر 705765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.