ماجرای ارسال پرونده دو پرسپولیسی به کمیته انضباطی چیست؟

قرارداد یک مربی و یک بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به کمیته انضباطی ارسال شده و این باشگاه نیز اقدام به اصلاح قراردادها کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه پرسپولیس چندی پیش به دلیل برعهده گرفتن مالیات گولسیانی به کسر یک امتیاز و ۱۰ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد. با این حال امروز صحبت‌هایی مبنی بر اینکه این باشگاه پرونده دیگری در کمیته انضباطی دارد مطرح شده اما اصل موضوع چیست؟

ماجرا از این قرار است که پرسپولیس مالیات یکی از مربیان خارجی خود را برعهده گرفته بود و همچنین بندی در قرارداد میلاد سرلک وجود داشت که از نظر کارگروه نظارت بر قراردادها ایراد داشت. پس از این ماجرا باشگاه پرسپولیس نسبت به اصلاح هر دو مورد اقدام کرد. اکنون باید دید کمیته انضباطی پس از اصلاح قرارداد این دو چه تصمیمی خواهد گرفت.

این اتفاق در مورد باشگاه تراکتور هم رخ داده و قرارداد ۶ بازیکن این تیم که دچار مشکل بود اصلاح شده و در انتظار تصمیم کمیته انضباطی است.

امروز همچنین پرونده باشگاه استقلال به کمیته انضباطی ارجاع شد. هر چند رضا جاودانی از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد اما در اتوماسیون اداری فدراسیون فوتبال پرونده استقلال به ثبت رسیده و ظاهراً عضو کمیته انضباطی از این ماجرا بی‌اطلاع بوده است.

کد خبر 705749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.