بسیجی‌وار و مخلصانه به مردم خدمت کنید

استاندار اردبیل با اشاره به اندیشه جهادی بسیج و گستره آن در خارج از مرزهای کشور، خدمت خالصانه، جهادی، خدمت در گمنامی و مجاهدت با تمام توان را از جمله ویژگی‌های حرکت بسیجی عنوان کرد و گفت: خواستار استمرار اقدام خدمتگزاران مردم بر مبنای ارزش‌های بسیج و تقویت روحیه بسیجی در ادارات هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عصر امروز _دوشنبه بیست و نهم آبان ماه_ سیدحامد عاملی در شورای اداری استان که با محوریت تشریح برنامه‌های هفته بسیج تشکیل شده بود با بیان اینکه بسیجی‌وار و مخلصانه به مردم خدمت کنید اظهار داشت: اندیشه جهادی بسیج دارای گستره‌ای در خارج از مرزهای کشور بوده و هفته بسیج فرصتی برای تذکر این نکته است که چقدر خودمان را با ارزش‌های بسیج تطبیق داده‌ایم.

وی افزود: خدمت خالصانه، جهادی، خدمت در گمنامی و مجاهدت با تمام توان از جمله ویژگی‌های حرکت بسیج است و باید اقدام مسؤولان و خدمتگزاران مردم بر مبنای ارزش‌های بسیج استمرار یافته و روحیه بسیجی در ادارات استان اردبیل تقویت شود.

ضرورت افزایش همکاری ادارات با بسیج محلات برای حل مشکلات مردم

استاندار اردبیل با تأکید بر افزایش تعامل بین ادارات و بسیج محلات، ادامه داد: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها، همکاری و تعامل بیش‌تری با بسیج محلات و حرکت‌های مردمی این قشر که موجب رفع محرومیت، ایجاد اشتغال و ارائه خدمات به اقشار نیازمند می‌شود، انجام دهند.

عاملی بیان کرد: حضور مدیران در کنار مردم و رفع مشکلات ریز و درشت محلات شهری مورد تأکید بوده و مشاهدات مستقیم و میدانی مسؤولان در تصمیم‌گیری‌های درست آن‌ها نقش مؤثری دارد.

تکمیل زیرساخت‌ها و تقویت تولید، ۲ حوزه مهم برای تکمیل زنجیره‌های پیشرفت استان اردبیل

وی با اشاره به راهبرد اصلی پیشرفت استان اردبیل مبنی بر تکمیل زنجیره‌های پیشرفت و اهمیت تکمیل زیرساخت‌ها در این راهبرد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت قانونی ایجادشده در خصوص مولدسازی و استفاده از درآمد حاصل از آن برای تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های نیمه‌کاره و ضروری، لازم است مدیران نسبت به شناسایی ظرفیت‌های موجود در حوزه خود اقدام کنند.

استاندار اردبیل با تأکید بر افزایش و تقویت تولید به‌عنوان دیگر حوزه ضروری در راهبرد پیشرفت استان، افزود: اقدامات مربوط به تولید و بهبود فضای کسب‌وکار باید در دستگاه‌ها بدون تعلل انجام شود و لازم است مدیران در دستگاه اجرایی خود فردی را به‌عنوان معاون سرمایه‌گذاری و بهبود محیط کسب‌وکار تعیین کنند.

مردم‌داری و ملاقات مردمی مورد توجه مدیران باشد

عاملی با بیان اهمیت مردم‌داری، برگزاری ملاقات‌های مردمی و حل مشکلات مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: مدیران تلاش کنند در تصمیم‌گیری‌های خود به نفع مردم اقدام کرده و حل مسائل مردم را در اولویت قرار دهند.

وی اظهار کرد: لازم است مدیران استان اردبیل در خصوص اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای کردن خدمات انجام‌گرفته دولت سیزدهم برای مردم، با جدیت بیش‌تر اقدام کنند.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به آغاز هفته بسیج و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از سوی سپاه حضرت عباس (ع) استان، گفت: لازم است مدیران در اجرا و حضور در این برنامه‌ها مشارکت کرده و برای پاسداشت از اقشاری چون پرستاران که روز بزرگداشت آنان با این هفته مقارن شده، اقدام کنند.

کد خبر 705747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.