مرکز توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی در کردستان راه‌اندازی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر، مجتمع چند منظوره رفاهی، اقتصادی و توانمندسازی در سنندج احداث می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی، امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان_ در دومین دوره انتخابات تعیین نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان، اظهار کرد: ما امروز با معلول‌هایی از جمله طلاق، اعتیاد، خودکشی و بسیاری از مشکلات اجتماعی مبارزه می‌کنیم شاید اگر علت این آسیب‌ها را به خوبی پایش و تحلیل می‌کردیم اکنون درگیر این معلول‌هایی که به صورت فزاینده در جامعه در حال رشد و تکثیر هستند، نبودیم.

وی افزود: دولت به تنهایی نمی‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد لذا مشارکت مردم به صورت خودجوش و افراد مبتکر می‌توانند به رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، اجتماعی‌سازی و مردمی‌سازی بسیاری از موضوعات را چاره کار دانست و اضافه کرد: امیدوارم جوانان داوطلب در این عرصه با تاسی از فداکاری پیشکسوتان این حوزه در حل مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان پای‌کار باشند.

رمضانی از راه‌اندازی مرکز توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی در سنندج خبر داد و گفت: با همت و رایزنی مدیر کل فرهنگی اجتماعی استان کردستان، در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر، مجتمع چند منظوره رفاهی، اقتصادی و توانمندسازی در محل انبار قدیمی غله سنندج احداث می‌شود.

وی برگزاری جلسات با انجمن‌های مردمی در راستای احصای مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و رفع این معضلات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتخاب بهترین افراد این انتخابات برگزار شود و زمینه رشد و بالندگی هر چه بیشتر سازمان‌های مردم نهاد در استان را شاهد باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم انتخابات تعیین نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان برگزار شد که میلاد رضایی و کاوه قادری به عنوان اعضا اصلی و کیوان چارداولی به عنوان عضو علی‌ البدل انتخاب شدند.

کد خبر 705681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.