ضرورت جدیت فرمانداران برای رفع مشکلات جاده‌ای در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران با حضور در میدان، بازدید مستمر از جاده‌های مواصلاتی هر شهرستان و با برگزاری جلسات پی در پی مشکلات جاده‌ای، حوزه استحفاظی خود را با جدیت پیگیری و برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان امروز _ دوشنبه بیست‌ونهم آبان _ سردار محمد کرمی در نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک استان اظهار کرد: از دست دادن جان انسان‌ها و داغدار شدن خانواده‌ها آسیب‌های بزرگ روحی، روانی و مالی را هم به خانواده‌ها و هم به کشور وارد می‌کند بنابراین فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این زمینه مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

وی افزود: فرمانداران بنا به مسئولیتی که دارند موظف به پاسخگویی هستند و باید جلسات را به صورت برنامه‌ریزی شده برگزار کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: باید علل تصادفات با دقت، تحلیل و بررسی شود و چنانچه علت تصادفات نقص فنی در خودروها بود، شرکت‌های خودروساز نیز باید پاسخگو باشند.

کرمی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات در سطح جامعه دارد که در این زمینه صدا و سیما، آموزش و پرورش و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی نقش اساسی دارند.

وی تصریح کرد: کارگروه‌های اندیشه‌ورز با همکاری دانشگاه‌ها در حوزه راه‌ها و تصادفات تشکیل شود و آموزش‌های لازم در رابطه با علت تصادفات به مردم ارائه و نقاط حادثه‌خیز شناسایی و از ظرفیت‌های موجود در مجموعه‌های راهداری استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ترک فعل و کوتاهی در مسئولیت از هیچ فردی پذیرفتنی نیست؛ بنابراین باید با جدیت کار کنید.

کد خبر 705654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.