برگزاری ویژه‌برنامه «شهید کوچه‌ ما روشنایی شهر است» در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌‎‌برنامه «شهید کوچه‌ ما روشنایی شهر است» به مناسبت روز اصفهان و تجلیل از خانواده سه شهید دفاع مقدس این منطقه خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت «روز حماسه و ایثار شهر اصفهان» ویژه‌برنامه «شهید کوچه ما روشنایی شهر است» به همت اداره فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در سه محله این منطقه با هدف تجلیل از خانواده شهدا برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از تجربه‌های خوبی که کسب کردیم، شناسایی خانواده‌هایی بود که فرزندان آن‌ها در عملیات محرم به شهادت رسیده بودند و پیکر پاک آن‌ها ۲۵ آبان ۶۱ تشییع و به خاک سپرده شد، افزود: بیت شهدا و خانواده آن‌ها یکی از مراکز ثقل هویتی در محلات است و تکریم خانواده شهدا علاوه بر تأکیدات دینی، از این جهت که ساکنان محله خانواده شهید را به عنوان یک مرجع در محل زیست خود می‌شناسند، اهمیت دارد.

برگزاری ویژه برنامه «شهید کوچه‌ ما روشنایی شهر است» در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در قالب ویژه‌برنامه «شهید کوچه ما روشنایی شهر است»، با همراهی فرماندهان انتظامی و بسیج این منطقه، از خانواده شهیدان حسین شیروی، اصغر گل‌آقایی و محمد کریمی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 705635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.