آماده‌باش شهرداری کرمانشاه برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به آماده‌باش شهرداری کرمانشاه برای جلوگیری از وقوع آب‌گرفتگی احتمالی، گفت: ۷۰۰ نیروی خدماتی شهری به‌کارگیری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، برومند نامداری امروز _دوشنبه بیست و نهم آبان_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی نیروهای شهرداری در پی اعلام هشدار نارنجی، اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر آمادگی نیروهای و امکانات را محک زد و در حال حاضر در وضعیت مناسبی قرار داریم.

وی افزود: هم اکنون با شروع بارش‌ها و اعلام هشداری نارنجی از سوی هواشناسی آمادگی کامل به عوامل اجرایی و خدماتی داده شده و تمامی کانال‌ها و شبکه‌های دفع آب‌های سطحی نیز پاکسازی شده‌اند تا با کمترین مشکل مواجه باشیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه آب گرفتگی در سطح معابر کرمانشاه پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: با این پیش بینی و احتمال آب گرفتگی در برخی معابر مشخص از شهر غافلگیری خدمات شهری و شهرداری مطرح نخواهد شد که با این شناسایی با اقدامات عمرانی در پی رفع مشکلات در مناطق مستعد آب گرفتگی هستیم.

نامداری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در برخی معابر با آب گرفتگی رو به رو خواهیم بود تمهیداتی در نظر گرفته شده که با استقرار نیرو و هماهنگی با آتش نشانی برای به‌کارگیری دستگاه پمپ سریع در محل وقوع امیدواریم با کمترین مشکل روبه‌رو شویم.

وی تاکید کرد: تعداد ۷۰۰ نفر نیرو در بخش خدمات شهری با شیفت‌بندی در حال آماده‌باش هستند، اما در صورت کمبود نیرو از نیروی‌های بخش نگهداری فضای سبز به عنوان نیروهای کمکی استفاده خواهیم کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه ۴۰ تا ۵۰ دستگاه ماشین آلات نیز در تمام مناطق کرمانشاه در حالت آماده‌باش و ارائه خدمات هستند، گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورتی که قسمتی‌هایی از معابر بسته شده است، اصراری بر تردد از این قسمت نداشته باشند چراکه با بالا رفتن حجم آب‌گرفتگی، بعضی معابر به دلیل امکان بروز حوادث تا زمان تخلیه بسته خواهند شد.

کد خبر 705632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.