بسیج قوت و قدرت نظام است/ خدمات بسیج ماندگار خواهد بود

امام جمعه بجنورد گفت: بسیج قوت و قدرت نظام است، در تمام صحنه‌ها حضور دارد و نقش‌آفرینی می‌کند و این رویه بارها ثابت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _دوشنبه بیست و نهم آبان- در گردهمایی بسیجیان خراسان شمالی اظهار کرد: بسیج، قوت و قدرت نظام است و در تمامی صحنه‌ها حضور دارد و نقش آفرینی می‌کند و این رویه بارها ثابت شده است.

وی افزود: بسیجیان دارای روحیه خدمت‌گذاری هستند و با اخلاص و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی هر کجا که به آن‌ها نیاز بوده است، به میدان آمده‌اند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: ولایت‌مداری ویژگی بارز بسیجیان است و همین امر باعث شده همواره در خط مقدم قرار داشته باشند. عملکرد بسیج ماندگار است و در یادها خواهد ماند، به علاوه بسیجیان با شناخت کامل وارد عرصه می‌شوند، برای شهادت داوطلب هستند و در این راستا از هیچ کوششی دست بر نمی‌دارند.

نوری شهادت‌طلبی را دیگر ویژگی‌های بسیجیان دانست و تاکید کرد: شهادت طلبی و رسیدن به خداوند یک ارزش است و در آموزه‌های دینی ختم به شهادت بسیار آمده است.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه خراسان شمالی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی رو به افول است و هیمنه آن در دنیا شکسته شده است و در حال حاضر استکبار توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد.

وی اضافه کرد: ملت فلسطین سال‌های سال در مظلومیت به سر می‌برند، اما در حال حاضر با اقتدار در برابر ظلم ایستادگی و از کیان خود دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: بعضی شهرهای کشور در دوران دفاع مقدس با مظلومیت زیر بمباران دشمن مقاومت کردند و آن‌ها اسوه‌های مقاومت شدند.

کد خبر 705619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.