مودریچ در دوراهی مادرید عربستان

لوکا مودریچ پس از کاهش زمان بازی خود در این فصل، قرار است رئال مادرید را به مقصد عربستان سعودی ترک کتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روزنامه اسپورت، لوکا مودریچ با پایان قراردادش در انتهای فصل، رئال مادرید را ترک خواهد کرد. او در تابستان سال جاری پیشنهادی از یک باشگاه عربستانی به ارزش ۱۲۰ میلیون پوند در فصل (۱۴۹.۵ میلیون دلار) را رد کرد. لوکیتا در ۳۸ سالگی قرار است در لیگ حرفه‌ای عربستان بازنشسته شود.

مودریچ در پایان فصل گذشته قراردادی یک ساله امضا کرد، زیرا معتقد بود هنوز هم می‌تواند در بالاترین سطح حضور داشته باشد. با این حال، هافبک کروات، تنها در ۵ بازی از ۱۷ مسابقه رئال در تمام رقابت‌ها طی این فصل به میدان رفته و با خرید جود بلینگهام، به آخرین مهره خط میانی و حمله تبدیل شده است. پس از ۱۲ سال پر از جام و افتخار در برنابئو، به نظر می‌رسد که مودریچ آماده است تا همچنان سفیدپوش بماند.

خوزه آنخل سانچز، مدیرکل رئال مادرید، جدایی ستاره تیمش در ژانویه را رد کرده است. او به‌تازگی گفت: «ما هیچ مذاکره آشکاری با اتحادیه عربستان سعودی برای خروج احتمالی لوکا در ژانویه نداریم و در حال حاضر خواهان فروش او [مودریچ] نیستیم.»

الاهلی و الاتحاد دو تیم لیگ برتر عربستان هستند که به مودریچ علاقه زیادی دارند. انتقال به تیم دومی باعث می‌شود که او دوباره همکاری خود را با کریم بنزما مهاجم سابق رئال مادرید را از سر بگیرد، هر چند قبل از آن، لوکیتا روی کمک به رئال برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا متمرکز خواهد بود.

کد خبر 705577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.