پایانی بر یک سال و چند ماه گمانه‌زنی / معرفی سرپرست جدید هیئت بدن‌سازی اصفهان

سرانجام پس از مدت‌ها گمانه‌زنی در خصوص تغییرات در هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اصفهان، این اتفاق رخ داد و سرپرست جدید هیئت معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهریور سال گذشته انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان برگزار و محمد جوزدانی در رقابت نزدیک با مجتبی محمدی موفق به کسب آرای لازم شد.

با این حال به فاصله کوتاهی پس از برگزاری مجمع، جمعی از اهالی این رشته انتقاداتی را نسبت به روند برگزاری و تأیید صلاحیت کاندیداها منتشر کردند و از همان زمان گمانه‌زنی‌هایی در خصوص تغییرات در هیئت وجود داشت.

این موضوع بیش از یک سال به طول انجامید و در این مدت اعتراضاتی نسبت به اداره ورزش و جوانان نسبت به اجرا نشدن بعضی دستورالعمل‌های مرتبط با انتخابات هیئت‌های ورزشی وجود داشت که آخرین مورد آن به هفته گذشته و تجمع برخی منتقدان هیئت مقابل ساختمان اداره ورزش و جوانان استان برمی‌گشت.

در نهایت نیز وبگاه اداره ورزش و جوانان طی خبری اعلام کرد: بنا بر پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و با ابلاغ رسمی رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام، سیدعلی قریشی به‌عنوان سرپرست هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اصفهان منصوب شد.

قریشی که از اعضای هیئت رئیسه منتخب رئیس سابق هیئت محسوب می‌شود، موظف است طی مدت سه ماه زمینه برگزاری انتخابات آینده هیئت را فراهم کند.

کد خبر 705573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.