پرتغال ۲_ ایسلند صفر؛ سلسائو در قواره یک مدعی قهرمانی

تیم ملی فوتبال پرتغال در شبی که کریستیانو رونالدو درخشش خاصی نداشت، با دو گل مقابل ایسلند به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو تیم ملی فوتبال پرتغال و ایسلند ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته، از گروه ۱۰ رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴، به میزبانی ورزشگاه خوزه آلوالاده، رودرروی هم قرار گرفتند.

سلسائوی اروپا که سال ۲۰۱۶ با عبور از سد فرانسه میزبان توانست تحت هدایت فرناندو سانتوس جام قهرمانی را بالای سر ببرد، با برتری برابر ایسلند و تثبیت جایگاهش بیش از پیش در صدر جدول، برای رقبا خط و نشان کشید.

پسران روبرتو مارتینز در نیمه اول روی همکاری برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی که پاس گل داد و ضربه تماشایی برونو فرناندز هافبک منچستریونایتد که گلزنی کرد، به گل اول دست پیدا کردند و نیمه اول بدون کمترین موقعیت، با همین نتیجه به پایان رسید؛ هرچند دقیقه ۳۰ هم کریستیانو رونالدو با بازیکن حریف درگیری عجیبی پیدا کرد.

در نیمه دوم هم توپ و میدان در اختیار پرتغال بود و دقیقه ۶۶ ریکاردو هورتا مقابل دروازه پاس طلایی رونالدو، ناشی از دفع بد دروازه ایسلند را به تور دروازه چسباند تا آن‌ها با نتیجه دو بر صفر به کار ادامه دهند.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید؛ در حالی که پرتغال موفق شد ۲۳ شوت روانه دروازه حریف و ۴ موقعیت عالی گلزنی ایجاد کند، سلسائوی اروپا با ۳۰ امتیاز و ۳۶ گل زده و تفاضل مثبت ۳۴، صدرنشین شد.

کد خبر 705532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.