شاگردان کارلوس کی‌روش در هند به‌دنبال صدرنشینی

تیم ملی فوتبال قطر تحت هدایت کارلوس کی‌روش به هند سفر کرده تا دومین بازی خود در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را برگزار کند و به‌دنبال کسب پیروزی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال قطر پس از پیروزی مقتدرانه مقابل افغانستان با زدن هشت گل در برابر حریف خود، باید در دومین دیدار مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ به‌مصاف تیم ملی هندوستان بروند و از همین‌رو کاروان این تیم عصر امروز با پرواز اختصاصی عازم هند شد.

تیم ملی فوتبال قطر بعد از استراحتی که روز گذشته داشت و پس از بازی مقابل تیم ملی افغانستان، تمرینات خود را در زمین تمرینی اسپایر شهر دوحه پایتخت کشور قطر از سر گرفت و تمام بازیکنان این تیم زیر نظر کارلوس کی‌روش پرتغالی و سایر اعضای کادرفنی به انجام تمرین پرداختند.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قطر پیش از مصاف با تیم ملی هند در گام دوم مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه استادیوم کالینگا که استادیوم محل بازی است ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه امروز برگزار شد تا بازیکنان قطر با چمن ورزشگاه آشنا شوند.

ضمن اینکه تیم ملی فوتبال هند نیز عصر روز گذشته پس از اینکه در نخستین بازی خود در برابر تیم ملی کویت صاحب پیروزی شد و سه امتیاز روحیه‌بخشی کسب کرد به شهر بوبانشوار در کشور خود بازگشت تا آماده دومین بازی خود شود که بسیار سخت و حساس خواهد بود.

کد خبر 705517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.