۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در استان اردبیل اجرا می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: لازم است با احصای پروژه‌های در حال اجرای مسکن محرومان به تفکیک شهرستان‌ها و همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، اجرای این پروژه‌ها سرعت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدکمال‌الدین میرجعفریان شامگاه امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ در نشست بررسی وضعیت مسکن محرومان استان اردبیل اظهار داشت: ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در استان اردبیل اجرا می‌شود که لازم است پروژه‌های در حال اجرای مسکن محرومان به تفکیک شهرستان‌ها احصا شود و با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی، راه‌وشهرسازی و دستگاه‌های اجرایی مربوطه بر اساس تفاهم‌نامه، اجرای این پروژه‌ها سرعت گیرد.

وی با اشاره به تسهیلات ودیعه مسکن که برای اجاره واحد مسکونی به اقشار نیازمند مصوب شده، افزود: مساعدت بانک‌ها در پرداخت به‌موقع این تسهیلات به متقاضیان ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بابیان اینکه همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی ضرورت دارد، اظهار کرد: کم‌کاری و تأخیر در پرداخت این تسهیلات از سوی بانک‌ها پذیرفتنی نیست و باید با پیگیری از مرکز در راستای تشکیل پرونده و پرداخت آن اقدام کنند.

کد خبر 705508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.