انتقال شرکت‌های تولیدی صنایع نساجی هلال ایران به لرستان

با فعالیت شرکت صنایع نساجی هلال ایران در لرستان و بر اساس مذاکرات صورت گرفته استانداری لرستان در این خصوص شرکت‌های تولیدی به استان لرستان منتقل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، فرهاد زیویار امروز _ یکشنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ در حاشیه افتتاح کارگاه تولیدی مبلمان شهری دلفان در جمع خبرنگاران از راه اندازی کارخانه نساجی جمعیت هلال احمر با هدف تأمین اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با رئیس جمعیت هلال احمر کشور و پیگیری‌های دبیر کل جمعیت کارخانه نساجی، به منظور تأمین اقلام امدادی مورد نیاز جمعیت هلال احمر، این کار خانه ساخته خواهد شد.

وی اظهار کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته شرکت‌های تولیدی به استان لرستان منتقل خواهند شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه سوله‌های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در منطقه تعیین شده (نور آباد) به منظور راه اندازی کارخانه نساجی تهیه اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر دایر شده است افزود: فاز نخست ساخت کارخانه صنایع نساجی هلال ایران طی چند روز آینده راه اندازی خواهد شد که با بهره برداری از این فاز بین ۲۰ تا ۱۰۰ نفر مشغول کار خواهند شد اما، در صورت راه اندازی هر دو فاز این کارخانه برای ۶۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

زیو یار از راه اندازی مجدد کشتارگاه مرغ دلفان هم خبر داد و گفت: علیرغم تملک این کشتارگاه از سوی بانک اقدامات و پیگیری‌های حقوقی برای راه اندازی مجدد این طرح انجام شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی این طرح در شهرستان دلفان بیان کرد: با راه اندازی این طرح علاوه بر تأمین مرغ مورد نیاز شهرستان دلفان بخشی از تولیدات نیز به خارج شهرستان صادر خواهد شد.

کد خبر 705501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.