پشتیبانی دفع آب‌های سطحی با بیش از یکصد دستگاه ماشین

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با اشاره به نقش پشتیبانی این سازمان گفت: با توجه پیش بینی بارندگی از صبح دوشنبه، با تأمین بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین اعم از تانکر، مکنده، بیل مکانیکی، جرثقیل و سایر موارد آمادگی لازم جهت جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی در اهواز وجود دارد.

اسماعیل آخوند شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری به عنوان یکی از سازمان‌های پشتیبان و بازوی محرک شهرداری اهواز شناخته می‌شود که در بارندگی‌های اخیر نیز با تأمین ماشین آلات لازم برای جمع آوری و دفع آب‌های سطحی فعالیت می‌کند.

وی افزود: این سازمان دارای چهار دستگاه ماشین مکنده است که از این تعداد دو دستگاه توسط خود سازمان بازسازی و احیا شده است، علاوه بر آن با توجه به شرایطی که وجود دارد طی قراردادی ۴۰ دستگاه تانکر، ۴۰ دستگاه مکنده و سایر ماشین‌آلات موردنیاز را برای جمع آوری آب‌های سطحی تأمین نماید.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز ادامه داد: علاوه تأمین ماشین‌آلات و پشتیبانی سازمان خدمات موتوری در دفع آب‌های سطحی معین منطقه شش شهرداری اهواز است، علاوه بر آن با همکاری سازمان پارک‌ها، تانکرهای این سازمان نیز برای عملیات دفع آب‌های سطحی فعالیت می‌کنند.

آخوند شوشتری با تاکید بر اینکه ظریفت ماشین‌آلات شهرداری اهواز برای دفع آب‌های سطحی کافی است، اضافه کرد: در بارندگی قبلی با استفاده از ماشین‌های سازمان و ماشین‌های استیجاری برای دفع آب‌های سطحی اقدام شد، با توجه به پیش‌بینی بارندگی از اوایل صبح روز دوشنبه برنامه‌ریزی لازم جهت پشتیبانی صورت گرفته و با تأمین بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین اعم از تانکر، مکنده، بیل مکانیکی، جرثقیل و سایر موارد آمادگی لازم جهت جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی وجود دارد.

کد خبر 705488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.