وجود خیرین نیک اندیش مایه مباهات و افتخار جامعه است

استاندار گیلان با بیان اینکه خیرین در بخش‌های مختلف جامعه ازجمله تامین جهیزیه، کمک به افراد سرپرست خانوار و مدرسه‌سازی نقش ویژه‌ای دارند، گفت: خیرین نیک‌اندیش برای کمک به نیازمندان کار بزرگی انجام می‌دهند و وجوشان مایه مباهات و افتخار جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز یک‌شنبه بیست و هشتم آبان در همایش تجلیل از مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی استان گیلان در تالار مرکزی رشت، با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مدرسه‌سازی را یکی از کارهای بسیار مهم دانست و اظهار کرد: تلاش خیرین برای ایجاد فضاهای مناسب آموزشی به منظور تربیت آینده سازان کشور بسیار مهم و حیاتی است.

وی با بیان اینکه خیرین در بخش‌های مختلف جامعه ازجمله تامین جهیزیه، کمک به افراد سرپرست خانوار و مدرسه‌سازی نقش ویژه‌ای دارند، افزود: خیرین نیک‌اندیش برای کمک به نیازمندان کار بزرگی انجام می‌دهند و وجودشان مایه مباهات و افتخار جامعه است.

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش‌های خیرین برای کمک به نیازمندان خطاب به آنان خاطرنشان کرد: خیرین منجیان آنانی هستند که در شرایط تلخ قرار می‌گیرند.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این همایش در سخنان کوتاهی بر اساس روایاتی از پیامبر اکرم (ص) از همه آنانی که دارای توان مالی هستند دعوت کرد به جرگه خیران بپیوندند و گره‌ای از مشکلات همنوعان خود بگشایند.

در این همایش که به همت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان گیلان برگزار شد، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، تابلوی منقش به تصویر نخستین شهیده مدافع سلامت نرجس جانعلی زاده از سوی استاندار به مادر این شهیده والامقام تقدیم شد.

کد خبر 705475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.