واکنش ستاره منچستریونایتد به شایعات انتقال به لیگ‌ عربستان

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، علیرغم گزارش‌هایی مبنی بر انتقال او به عربستان سعودی، اصرار دارد که در این باشگاه فعلی‌اش خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق گزارش‌ها، کاپیتان منچستریونایتد برونو فرناندز توسط صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF)، که مالک چهار تیم لیگ حرفه‌ای این کشور است، زیر نظر گرفته شده است.

علیرغم اینکه او کاپیتان بود، عملکرد و نگرش هافبک پرتغالی در سال گذشته مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، فرناندز ۲۹ ساله، به شایعاتی که می‌تواند اولدترافورد را ترک کند، پاسخ داد.

از زمانی که کریستیانو رونالدو در ژانویه به النصر پیوست، چندین نام بزرگ راهی عربستان شده‌اند. کریم بنزما، سادیو مانه، ریاض محرز و نیمار همگی باشگاه‌های مطرح اروپایی را ترک کردند، درحالی که ستاره‌های جوان‌تری مانند روبن نوس و گابری ویگا نیز همین رویه را در پیش گرفتند. فرناندز و یونایتد شروع ضعیفی در این فصل داشته‌اند، اما در حال حاضر او به پروژه اریک تن‌هاخ متعهد است.

فرناندز در گفتگو با اسپورت تی وی گفت: «تمرکزم روی تیم ملی و یونایتد است. من در جایی که هستم خوشحالم. با تیم ملی روزهای بسیار خوبی داشتیم، در منچستریونایتد آنطور که می‌خواستیم فصل شروع نکردیم. من به شایعات توجه نمی‌کنم. امروزه انتشار شایعات در مطبوعات بسیار آسان است. ترجیح می‌دهم روی اهدافم تمرکز کنم.»

فقط زمان نشان خواهد داد که تعهد فرناندز به شیاطین‌سرخ چقدر قوی است. قرارداد برونو در سال ۲۰۲۶ منقضی می‌شود و تا آن زمان او ۳۱ ساله خواهد شد. اگر یونایتد همچنان از تیم‌های برتر اروپا عقب بماند، ستاره پرتغالی ممکن است تصمیم بگیرد که به پروژه عربستان پاسخ مثبت بدهد.

کد خبر 705453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.