دستگیری ۱۰۲ سارق و ۱۵ مالخر در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرا طرح ویژه و ضربتی مقابله با سارقان خرد، سارقان قطعات خودرو، دوچرخه، جیب‌بری و کش روزنی و مالخران به مدت ۷۲ ساعت توسط کارآگاهان این پلیس در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در راستای رویکرد امنیت محله‌محوری، طرح ویژه و ضربتی به منظور مقابله با مقابله سارقان خرد، سارقان قطعات خودرو، دوچرخه، جیب‌بری و کش روزنی به مدت ۷۲ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در سراسر این این استان به اجرا گذاشته شد و نتایج خوبی به همراه داشت.

وی افزود: در طرح با اقدامات علمی و تخصصی و هوشمندانه صورت گرفته، ۱۰۲ سارق شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از آنها ۹۳ فقره سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با مالخران و صنوفی که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کنند، گفت: در این طرح نیز ۱۶ مالخر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه تمام متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اظهار داشت: طرح‌های ویژه و ضربتی پلیس آگاهی براساس مطالبات و درخواست‌های مردمی طراحی و به مرحله اجرا در می‌آید و در این خصوص از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه جرم و سرقت و یا هرگونه موارد و رفت و آمد مشکوک در و مجتمع مسکونی خود موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 705434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.