پارک‌سوار شمالی قم به پایانه تبدیل شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه به دنبال تثبیت پارک‌سوار شمالی هستیم، گفت: پارک‌سوار شمالی باید به پایانه تبدیل شود.

زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: یکی از چالش‌های سازمان پایانه‌های مسافربری، دوگانگی مدیریت است که موجب شده در مواردی خدمات به زائران دچار وقفه شود.

وی افزود: برای ارائه خدمات مطلوب دو سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری و حمل و نقل جاده‌ای باید جلسات منظمی برگزار کرده و نقاط آسیب پذیر خدمت گذاری شایسته به زائران را بررسی کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که موجب کندی کار در سازمان‌های شهرداری می‌شود سلسله مراتب است، همچنین باید افراد متخصص در هر سازمان فعال باشد تا بتوان خدمات بهتری ارائه داد.

قراچورلوی با بیان اینکه به دنبال تثبیت پارک‌سوار شمالی هستیم، اضافه کرد: پارک‌سوار شمالی باید به پایانه تبدیل شود تا الزامات و ابزارهای خود را داشته باشد.

وی تاکید کرد: در برخی از روزهای سال تانکرهای حمل مواد شیمیایی در پارک‌سوار شمالی مستقر می‌شوند در حالی که استقرار آنها جز وظایف شهرداری نبوده و امری خطرناک است بنابراین متولی این امر باید رسیدگی کند و از آنجایی که برای جان و مال مردم ضرر دارد باید مدیریت شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: حیطه عملکردی سازمان پایانه‌های مسافربری محدود است. همچنین منابع مالی ما به ۵ درصد از نرخ فروش بلیت منحصر می‌شود که نمی‌توان با این منابع به تمام نیازها پاسخ داد.

کد خبر 705432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.