در راستای پیشرفت سیستان و بلوچستان باید از فرصت‌ها استفاده کنیم

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احوال سیستان و بلوچستان رو به بهبود است و مهم‌ترین دلیل آن پایبندی مردم به اعتقادات دیرینه و سنت‌های مردم‌داری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، رضا شریفی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم آبان‌_ در نخستین اجلاس مردمی‌سازی دولت در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در گفتمان امامان انقلاب، مردم‌محور اصلی هستند و این موضوع مهم در دولت سیزدهم نیز پیگیری و اجرا می‌شود.

وی افزود: احوال سیستان و بلوچستان رو به بهبود است و مهم‌ترین دلیل این حال خوش نیز پایبندی مردم به اعتقادات دیرینه و سنت‌های مردم‌داری است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این استان علما، ریش‌سفیدان و بزرگان شیعه و سنی همواره در کنار دولت و به فکر مردم بوده‌اند و همین مسئله باعث شده است که مورد وثوق و اعتماد جوانان بوده است و در عرصه‌های حساس استان نیز منشأ اثرات خیر زیادی باشند.

شریفی اضافه کرد: در جریانات اغتشاشات پیش آمده استان، مردم و ریش‌سفیدان نقش مهمی در کاهش التهابات داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: امروز مردم سیستان و بلوچستان پیام خدمت بی‌منت را از خادمان خود در دولت دریافت و به آن‌ها اعتماد کرده‌اند و این امر وظیفه مدیران دولتی را سنگین‌تر کرده است و آن‌ها مکلف هستند تا به فرآیند خدمت‌رسانی خود به مردم، عمق، سرعت و قوت ببخشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیستان و بلوچستان، استان تهدیدات و فرصت‌های متنوع است که باید فرصت‌ها را در راستای پیشرفت استان به کار بگیریم و برای مقابله با تهدیدات نیز راهکارهای مقابله‌ای مردم پایه متناسبی تدوین شود که تا امروز نیز در این زمینه اتفاقات خوبی افتاده است.

کد خبر 705422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.