مهدی طارمی در چندقدمی پوشیدن پیراهن اینترمیلان ایتالیا + عکس

براساس گزارش نشریات اروپایی، باشگاه پورتو بالاخره مقاومت خود نسبت به فروش مهدی طارمی را شکست و ستاره ایرانی به‌زودی راهی اینترمیلان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انتقال مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال به سری‌آ ایتالیا از همیشه جدی‌تر شده است و مدیران باشگاه اینترمیلان به‌صورت رسمی در حال تنظیم قراردادی برای جذب مهدی طارمی در نقل‌وانتقالات زمستان پیش‌رو هستند.

قرارداد مهدی طارمی با پورتو پرتغال تا پایان فصل (تابستان آینده) اعتبار دارد و باشگاه پورتو قصد ندارد این ستاره را به‌صورت رایگان از دست دهد؛ به‌همین خاطر در صورت رسیدن پیشنهاد خوبی در زمستان حاضر به فروش مهدی طارمی است.

نشریه «اوجوگو» در پرتغال نیز لحظاتی پیش با انتشار خبری از تسلیم نشدن اینتر برای جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو خبر داد و از لفظ خواستگاری برای شکار این ستاره استفاده کرد.

مهدی طارمی در چندقدمی پوشیدن پیراهن اینترمیلان ایتالیا +عکس

این رسانه پرتغالی نوشت: خواستگاری اینترمیلان از مهدی طارمی قدیمی شده است اما هم‌اکنون دوباره مدیران اینترمیلان دست به کار شدند و در این زمینه خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد.

طبق گزارش‌های رسیده از ایتالیا مدیران باشگاه اینترمیلان دوباره برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال دست به کار شدند و به‌نظر می‌رسد این پیوند در زمستان رخ خواهد داد.

مدیران اینترمیلان مهدی طارمی را به‌عنوان گزینه اول تقویت خط حمله‌شان در نظر گرفتند. قرارداد ستاره ایرانی تابستان پیش‌رو به پایان می‌رسد. مهدی طارمی در این فصل برای پورتو سه گل زده و سه پاس‌گل نیز داده است.

کد خبر 705398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.