عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ آبان

در این بسته خبری از طرح الحاق ۱۱۸ هکتار به محدوده شهر همدان به تصویب رسید تا پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح در اردبیل و اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری در سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

یزد و بندرانزلی، خواهرخوانده شدند

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد از امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین این شهر و بندرانزلی در راستای گسترش تبادلات اقتصادی، استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد و فرصت‌های صادراتی، افزایش مراودات فرهنگی، آموزشی و گردشگری خبر داد.

آتش‌سوزی لوازم جانبی موبایل در گناوه خسارت مالی فراوان در بر داشت

ولی سیفی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: آتش‌سوزی یک باب مغازه فروش لوازم جانبی موبایل در بازار این بندر که با حضور مأموران آتش‌نشانی مهار شد، خسارات مالی فراوانی در بر داشت.

اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری در سنندج

حمید خضری، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: از سال گذشته طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری سنندج از جمله اتوبوس و تاکسی کلید خورده و این طرح هم‌اکنون نیز در حال اجرا است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ آبان

پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح بسیج به ۴۰ درصد رسید

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح بسیج به ۴۰ درصد رسیده است و انتظار می‌رود در پایان سال آینده به بهره‌برداری کامل برسد.

الحاق ۱۱۸ هکتار به محدوده شهر همدان به تصویب رسید

علی رضایی، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: لایحه الحاق ۱۱۸ هکتار از اراضی ۲ روستا به محدوده شهری همدان با موافقت هیئت تطبیق فرمانداری به تصویب رسید که به تأمین زمین برای ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن کمک زیادی می‌کند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ آبان

تولید ۳۲ هزار قلمه گل داوودی در نهالستان شهرداری ملایر

مهدی بهرامی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر از شکوفایی بیش از ۳۲ هزار گل داوودی در نهالستان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر خبر داد.

نامه شهردار تهران به رئیس‌جمهور در خصوص ترمیم حقوق کارکنان شهرداری‌ها

مجید باقری، معاون شهردار تهران از مکاتبه علیرضا زاکانی با رئیس‌جمهور در خصوص ترمیم حقوق کارکنان شهرداری‌ها خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری کارکنان شهرداری و دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهردار در خصوص ترمیم حقوق کارکنان شهرداری‌ها، با رئیس جمهور مکاتبه شد.

خدمات ۱۲۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز به اتوبان کسایی

شهرداری تبریز در راستای کاهش بار ترافیکی اتوبان شهید کسایی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی، طرح تعریض مسیر ۱۶ کیلومتری اتوبان شهید کسایی را با توزیع ۴۰ هزار تن آسفالت، همچنین نصب نیوجرسی را با هزینه‌کرد ۱۲۰ میلیارد تومان اجرا کرده است.

کد خبر 705387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.