پرچم فلسطین روی بزرگترین نمایشگر ایران به تصویر درآمد

در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، پرچم فلسطین روی بزرگترین نمایشگر ایران به تصویر درآمد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در راستای حمایت و ابراز هم‌دردی ملت ایران اسلامی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و محکومیت جنایات و وحشیگیری‌های بی‌حدوحصر رژیم غاصب صهیونیستی، پرچم فلسطین روی بزرگترین نمایشگر ایران به ابعاد ۱۶۰ در ۳.۲ متر واقع در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تصویر درآمد.

پویش رسانه‌ای «من یک کودک فلسطینی‌ام» و نصب بنرهای محکومیت رژیم اشغالگر قدس از جمله برنامه‌های دیگر این مجموعه در جهت اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه است.

عملیات طوفان‌الاقصی از هفدهم مهر توسط رزمندگان فلسطینی علیه جنایات‌های رژیم صهیونیستی آغاز شد و طبق اعلام ارتش این رژیم، حماس توانست حدود ۲۵۰ نفر از نظامیان صهیونیست‌ها را به اسارت بگیرد.

بر اثر بمباران‌های این رژیم، تعداد شهدای فلسطینی از ۱۲ هزار نفر عبور کرده است که بیش از ۷۰ درصد از آنان زنان و کودکان هستند، از ابتدای این درگیری‌ها، محاصره غزه شدیدتر شده است، به‌طوری که امکان ارسال آب، غذا، دارو و اقلام اولیه مورد نیاز زندگی برای اهالی غزه فراهم نیست، همچنین بیشتر اوقات امکانات ارتباطی از جمله اینترنت اهالی غزه هم قطع می‌شود.

کد خبر 705380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.