راه‌اندازی مهدهای قرآن در سیستان و بلوچستان مورد توجه بسیج استان است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵۷ مهد قرآنی در سراسر استان راه‌اندازی شده و در سنین مختلف برنامه‌های متفاوتی در این زمینه برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم آبان‌_ در آئین اختتامیه مسابقات قرآن کریم بسیج در زاهدان، اظهار کرد: یکی از عرصه‌هایی که از سال‌های گذشته مورد تمرکز بسیج بوده و تلاش شده رسالتی که بر دوش این نهاد است، به سرانجام برسد، مباحث قرآنی است.

وی افزود: ما قرآن را به عنوان کتاب هدایت می‌دانیم که می‌تواند امورات دنیا و آخرت ما را به سرانجام برساند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در این مسیر از رده سنی نونهالان شروع کرده و قریب ۱۵۷ مهد قرآنی در سراسر استان راه‌اندازی شده، همچنین در سنین مختلف برنامه‌های متفاوتی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

سردار شفائی تصریح کرد: مسابقات قرآنی در سطوح مختلف یکی از برنامه‌های ما در این مسیر ارزشمند است که ثمرات زیادی برای ما به همراه داشته است، به هر میزان که به قرآن اهتمام داشته باشیم خود را برابر برنامه‌های دشمنان بیمه می‌کنیم؛ امروز یکی از برنامه‌های ویژه نظام سلطه بر علیه مردمان شریف ما مباحث فرهنگی و اعتقادی است.

وی گفت: ما نباید در مقابل این برنامه‌های دشمنان دست روی دست بگذاریم و نظاره‌گر باشیم؛ مردم ایران اسلامی اگر بتوانند مقابل فتنه عبری، عربی و غربی دشمنان در سال گذشته پیروز شود یکی از دلایل آن هدایت قرآن کریم بوده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: بسیج و سپاه مفتخر است که نسبت به قرآن کریم و تمسک به آن اهتمام ویژه دارد.

کد خبر 705344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.