در روز پرستار شاهد جنایت فجیع صهیونیست‌ها در حملات مستقیم به بیمارستان‌ها هستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در حالی امروز در سالروز میلاد فرخنده حضرت ‎زینب (س) و ‎روز پرستار، تلاش و خدمات ارزشمند جامعه پرستاران و مدافعان حریم سلامت ایرانیان را ارج می‌نهیم که شاهد جنایت فجیع صهیونیست‌ها در حملات مستقیم و عمدی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ‎غزه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خجسته میلاد باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و «روز پرستار» بر همگان خاصه بر پرستاران خدوم ایران عزیز مبارک و فرخنده باد.

در حالی امروز در سالروز میلاد فرخنده حضرت ‎زینب (س) و ‎روز پرستار، تلاش و خدمات ارزشمند جامعه پرستاران و مدافعان حریم سلامت ایرانیان را ارج می‌نهیم که شاهد جنایت فجیع صهیونیست‌ها در حملات مستقیم و عمدی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ‎غزه هستیم. حملاتی که تاکنون منجر به شهادت ۱۹۸ پزشک و پرستار و امدادگر، نابودی ۵۵ آمبولانس و خارج شدن ۲۵ بیمارستان از چرخه خدمت شده است.

جهانیان هرگز ناله‌ها و گریه‌ها و شهادت مظلومانه نوزادان نارس معصوم، کودکان و زنان بیمار و بی‌پناه بیمارستان شفا و ده‌ها بیمارستان دیگر در غزه را از یاد نخواهد برد و ننگ و شرم تاریخی این جنایات هولناک برای صهیونیست‌های کودک‌کُش و حامیان آنها تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

شکست و نابودی سرنوشت محتوم اشغالگران صهیونیست همانند همه اشغالگران و متجاوزان در طول تاریخ است.»

در روز پرستار شاهد جنایت فجیع صهیونیست‌ها در حملات مستقیم به بیمارستان‌ها هستیم

کد خبر 705338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.