اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: در طول هفته بسیج فضاسازی ادارات و پایگاه‌ها، برگزاری نشست‌های تبیین، عطرافشانی قبور شهدا، اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی و سازندگی به روستاها و مناطق محروم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ ناصر صالحی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم آبان_ در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ کارهایتان را به بهترین شکل انجام دهید و آنها را به بهترین نحو ممکن به اطلاع مردم برسانید.

وی افزود: اگر کارهایی که در سطح کشور توسط دولت و نظام صورت می‌گیرد و تاکنون انجام شده است به اطلاع مردم برسد، امیدواری بیشتر ایجاد خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه کار خبری رسالتی بزرگ بوده که بر عهده شما خبرنگاران گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: رهبر در خصوص اهمیت جایگاه بسیج جملات زیبای بسیاری فرمودند؛ هفته بسیج فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که پایه‌گذاری آن در دنیا الگو شده است.

صالحی اضافه کرد: سوریه، عراق و یمن از بسیج الگوپذیری دارند و به لطف و مدد الهی در جبهه‌های مقاومت نیز پیشرفت‌های بزرگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج در سال جاری «بسیج امید ملت ایران» است، تصریح کرد: در هفته بسیج در این شهرستان برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد. بیست‌ونهم آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نام‌گذاری شده است، در طول هفته بسیج فضاسازی ادارات و پایگاه‌ها، برگزاری نشست‌های تبیین، عطرافشانی قبور شهدا، اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی و سازندگی به روستاها و مناطق محروم، برپایی میزهای خدمت با حضور مسئولان، دیدار با خانواده‌های شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان، پخش گفت‌وگوی تصویری مقام معظم رهبری و برنامه‌های متعدد قبل از نماز جمعه نیز در این هفته برگزار می‌شود.

صالحی ادامه داد: همیشه باید به عنوان خدمتگزاران مردم تلاش کرد، در هفته بسیج این اقدامات به‌گونه‌ای خواهد بود که تاکید بر تلاش‌های بی‌ادعای بسیج دارد.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج ۵۰ برنامه محوری در گچساران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تجلیل از بسیجیان ادارات، رزمایش اقتدار محله، رزمایش مشترکی بین سپاه و نیروی انتظامی، توزیع بیش از ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند، رفع مشکلات مدارس ضعیف و اقدامات سازندگی در محلات کم‌برخوردار روستایی و شهری از اقدامات دیگر در هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران افزود: افتتاح بازارچه صنایع دستی بسیج جامعه زنان و برگزاری یادواره شهدا در پایگاه‌های محله‌ای نیز در هفته بسیج اجرا می‌شود.

کد خبر 705278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.