امید علیاصغری در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه حذف فیزیکی پرونده و خدمات غیرحضوری شهروندان در مناطق اظهار کرد: از این پس پرونده در روند صدور پروانه ساخت، گردش فیزیکی ندارد و با ثبت درخواستی که مالک خارج از شهرداری انجام میدهد، کارتابلی برای او تشکیل میشود، بر این اساس مسئولان مناطق نیز تمام امور مربوطه را کارتابلمحور و سیستمی انجام میدهند.
وی افزود: برای اجرای پروژه حذف فیزیکی پرونده مناطق پانزدهگانه، کارشناسانی از جمله تیم مدیرکل سرمایه انسانی، مدیرکل نوسازی و تحول اداری، مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی و معماری به همراه تیم همراه مدیر معاون هر منطقه، رئیس دبیرخانه شهرداری مرکزی، همچنین تیم حوزه شهرسازی الکترونیک در مناطق پانزدهگانه حضور پیدا کردند و موارد آموزشی تبیین شده را به مسئولان مناطق آموزش دادند، دوره بعدی این آموزش هم توسط تیم شهرسازی الکترونیک انجام شد.
مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت نظارت بر امور سیستمی تصریح میکند: یک تیم کارگروه از جمله مدیر منطقه، مسئول معاون شهرسازی، معاون مالی و مسئول امور اداری و از شهرداری مرکزی نیز تیم شهرسازی الکترونیک و شهرسازی مرکزی تمام امور مناطق پانزدهگانه را کنترل میکنند.
علیاصغری بیان کرد: مسئولان مناطق پس از این که پروندهها را به صورت کارتابلمحور بررسی کردند، باید دسترسی شهروند را پس از ثبت درخواست و تأیید کارشناس باز بگذارند تا شهروند با تسلط بر صفحه کارتابل بتواند مدارکی که نیاز دارد را اضافه کند.
وی با اشاره به پیشرفت مناطق در سیستمی کردن خدمات شهرداری، خاطر نشان کرد: شروع این پروژه از منطقه ۱۲ بود به همین علت این منطقه را در این عرصه پیشگام میدانیم، اما در حاضر همه مناطق با حمایت شهرداران و پیروی مسئولان از دستورالعمل کارشناسان، پیشرفتهای چشمگیری داشتهاند.
نظر شما