معرفی پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۴ اصفهان به کمک هنرهای نمایشی + فیلم

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از برگزاری مانورهای خلاقانه شهری برای معرفی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱۴ اصفهان خبر داد.

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به معرفی پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۴ اصفهان به کمک هنرهای نمایشی اظهار کرد: هدف از این اقدام ایجاد ظرفیت‌های جدید و خلاق رسانه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی است.

وی افزود: تاکنون از برنامه‌های نمایشی و هنری بیشتر برای انتقال مفاهیم فرهنگی و اجتماعی به شهروندان بهره گرفته شده است، اما هم‌اکنون در اقدامی مبتکرانه از ظرفیت هنر و نمایش برای اطلاع‌رسانی پروژه‌های عمرانی و خدماتی استفاده کرده‌ایم.

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به برگزاری بیستمین و بیست‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در هفته گذشته و هفته پیش‌رو، یک گروه نمایشی متشکل از دانش‌آموزان رشته هنرهای نمایشی، عهده‌دار اجرای نمایشی کوتاه در بعضی معابر شهر و در حضور شهروندان هستند که تداعی‌کننده پروژه‌های موردنظر در منطقه ۱۴ خواهد بود.

مردانی یکی از دغدغه‌های اصلی این اداره کل را استفاده از روش‌های اطلاع‌رسانی خلاق و اثرگذار دانست و افزود: ضرورت دارد که برای برقراری ارتباط بهتر و مؤثرتر با شهروندان در حوزه اطلاع‌رسانی، از رسانه‌های قدیمی کمی فاصله گرفته و رسانه‌های جدید که ظرفیت‌های بیشتری ارائه می‌کنند را جایگزین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این مانور نمایشی به مدت هفت روز در نقاط مختلف شهر در حال اجراست و بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار، خیابان عاشق اصفهانی شرقی، خیابان ولی‌عصر (عج) جلوان و دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۴ را به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌کند.

کد خبر 705227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.