آلمان ۲-ترکیه ۳؛ خط و نشان ترک‌ها برای میزبان یورو ۲۰۲۴ +فیلم‌

تیم ملی فوتبال ترکیه، با برتری ۳ بر دو برابر میزبان یورو ۲۰۲۴، شگفتی بزرگی خلق کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کشور آلمان تابستان سال آینده میزبان رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ خواهد بود، برای همین آنها نمی‌توانند در رقابت‌های انتخابی این رقابت‌ها شرکت کنند.

پس برای حفظ آمادگی، ژرمن‌ها در هفته‌هایی که فیفادی درجریان قرار دارد، با تیم‌های ملی مختلفی، بازی‌های دوستانه برگزار می‌کنند تا با شرایط ایده‌آل برای یورو از رقبا در کشورشان میزبانی کنند، چراکه خودشان هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

منشافت که پس از کسب نتایج ضعیف، عذر هانسی فلیک را خواست و او را اخراج کرد، سریعاً به سراغ جولیان ناگلزمن ۳۷ رفت تا آن‌ها را به روند خوب سابق برگرداند.

ناگلزمن اولین بار در خاک ایالات متحده، جلوی آمریکا روی نیمکت نشست و موفق شد برد ۳ بر یک را به ارمغان بیاورد، او سپس با مکزیک مصاف داد با تساوی ۲ بر دو متوقف شد. حالا تیم آلمان، دیشب با ترکیه مصاف داد، تیمی که تحت هدایت وینچنزو مونتلا ایتالیایی، صدرنشین گروه چهار انتخابی یورو ۲۰۲۴ است‌.

نکته جالب درمورد ترکیب آلمان‌ها، مصدومیت مارک آندره ترشتگن دروازه‌بان مطمئن آن‌ها و غیبت او در این دیدار بود، و با توجه به عدم حضور مانوئل نویر، کوین تراپ سنگربان ۳۳ فرانکفورت در چهارچوب قرار گرفت.

بازی آغاز شد و دقیقه ۵ کای هاورتز خیلی زود میزبان را پیش انداخت تا نوید یک جدال جذاب را بدهد، ترک‌ها دقیقه ۳۸ کادیوغلو گل تساوی را به ثمر رساندند، درحالی که می‌رفت بازی با تساوی در نیمه اول به اتمام برسد، شاگردان مونتلا کامبک رویایی خود را کامل کردند و با برتری ۲ بر یک راهی رختکن شدند.

در آغاز نیمه دوم و دقیقه ۴۷ نیکلاس فولکروگ مهاجم دورتموند کار را تساوی کشاند، اما باز هم تیم جسور ترکیه پا عقب نگذاشت، در شب پر اشتباه ستاره‌های منشافت‌، ترکیه صاحب یک ضربه پنالتی شد و یوسف ساری، گل سوم را هم از روی نقطه پنالتی به حریف زد.

بازی با همین نتیجه به اتمام رسید و این اولین شکست ناگلزمن در قسمت سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بود و ثابت کرد که ژرمن‌ها برای قهرمانی در یورو، بسیار کار سختی دارند.

کد خبر 705219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.