لتونی صفر - کرواسی ۲ / کروات‌ها در خانه جشن صعود می‌گیرند؟ + خلاصه بازی

دو تیم لتونی و کرواسی ساعت ۲۰:۳۰ نیمه‌شب گذشته، به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان دالیچ با دو گل، حریف را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال کرواسی، تحت هدایت زلاتکو دالیچ، از ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته، یک دیدار نه‌چندان دشوار با لتونی انجام داد و با دو گل پیروز شد.

این جدال از هفته نهم انتخابی یورو ۲۰۲۴ و به میزبانی کشور لتونی انجام شد. حریف کروات‌ها در رده صدوسی‌ودوم رنکینگ فیفا است و پسران دالیچ هم جایگاه دهم را از آنِ خودشان کرده‌اند.

کرواسی که نایب‌قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ است و در جام‌جهانی ۲۰۲۲ به دست آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی حذف شد، برای حفظ شانس صعودش به رقابت‌های آلمان، باید از سد حریف خود می‌گذشت.

ابتدا لورو مایر دقیقه ۷ کرواسی را پیش انداخت، سپس دقیقه ۱۷ آندره کراماریچ روی پاس این ستاره، گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید، در نیمه دوم شاگردان دالیچ نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و سعی داشتند با کنترل جریان بازی، نتیجه را حفظ کنند.

در این مسابقه، کرواسی موفق شد ۱۲ شوت به سمت دروازه حریف روانه کند، در حالی که لتونی فقط توانست یک شوت بزند. ضمن اینکه ۷۰ درصد مالکیت توپ هم در اختیار تیم میهمان بود و این به‌خوبی برتری کروات‌ها را نشان می‌داد.

شاگردان زلاتکو دالیچ با این سه امتیاز، با ۷ بازی ۱۳ امتیازی شدند و پایین‌تر از ترکیه ۱۶ امتیازی و بالاتر از ولز ۱۳ امتیازی (با ۷ مسابقه) قرار گرفتند. لازم به یادآوری است که کرواسی سه‌شنبه شب (سی‌ام آبان) در هفته دهم، میزبان ارمنستان خواهد بود. ولز هم در خانه، یک دیدار مهم با ترکیه انجام می‌دهد.


کد خبر 705208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.