محور میانی چهارباغ خواجو مجهز به نیمکت‌های جدید می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در محور میانی چهارباغ خواجو به‌زودی نیمکت‌های جدید با ترکیب چوب و فلز طراحی و نصب خواهد شد.

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نونوار شدن مبلمان محور وسط چهارباغ خواجو خبر داد و اظهار کرد: نیمکت‌های قدیمی محور وسط چهارباغ خواجو به‌صورت دایره‌ای حول چراغ است که در آینده جمع‌آوری و طرح نیمکت‌های جدید به‌صورت دوطرفه و خطی نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیمکت‌های قدیمی مربوط به چهارباغ عباسی در دهه‌های گذشته بوده است، افزود: در طرح جدید نیمکت‌ها با یک مدل متفاوت از نماد پل خواجو استفاده شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر نیمکت‌های قدیمی همچنان قابل استفاده است و پس از جابه‌جایی نیز امکان نصب در یک نقطه دیگر از سطح شهر یا دیگر مناطق را دارد.

کلاهدوزان ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ نیمکت جدید در محور وسط چهارباغ خواجو در دستور کار نصب قرار گرفته است.

محور میانی چهارباغ خواجو مجهز به نیمکت‌های جدید می‌شود

وی در مورد طراحی و ایمن بودن نیمکت‌های جدید خاطرنشان کرد: طرح نیمکت‌ها ترکیبی از چوب، فلز و اطراف هر نقطه اتصال نیمکت‌ها از فلزی استفاده شده است که امکان سرقت و تخریب کمتر امکان‌پذیر باشد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هزینه برآورد شده نصب نیمکت‌های جدید حدود ۱۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در فاز نخست ۲۰ نیمکت نصب می‌شود و نصب ۲۰ نیمکت دیگر برای سال آینده و در فاز دوم برنامه‌ریزی شده است.

کلاهدوزان از اصلاح و ساماندهی نورپردازی محور چهارباغ خواجو خبر داد و گفت: مبلغ ۲۰ میلیارد ریال هزینه نورپردازی محور چهارباغ خواجو برآورد شده است که تا پایان سال‌جاری تکمیل می‌شود.

کد خبر 705182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.