خروش حماسی مردم دارالعباده در غم غنچه‌های پرپر غزه

مردم بصیر یزد در حمایت از کودکان مظلوم غزه در میدان امیرچقماق تجمع کردند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در یزد، همزمان با خروش مردم سراسر کشور، مردم مؤمن دارالعباده یزد در حمایت از کودکان مظلوم غزه به خروش آمده و جنایت‌های وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی و کشورهای حامی آن‌ها را محکوم کردند.

مردم دارالعباده یزد در این مراسم پرشور شعارهای «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «پیرو خط رهبریم دشمن هر ستمگریم»، «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «اسرائیل بی ریشه غزه تسلیم نمیشه»، «صهیون جنایت می‌کند شیطان حمایت می‌کند» و… سر دادند.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از خانواده‌های یزدی و کودکان و نوجوانان برگزار شد، مادران و زنان شهر با خانواده‌های شهدا در غزه همدردی کردند و به صورت نمادین کفن کودکان را به دست گرفتند.

صحنه‌های فجیع و وحشیانه کشتار مردم مظلوم غزه که بیش از پنج هزار نفر آن‌ها کودکان هستند، دل‌های مردم آزادی‌خواه جهان را به درد آورده است.

مردم در ایران و سراسر جهان خواستار حمایت و امدادرسانی به مردم غزه هستند و تأکید کردند باید گذرگاه‌ها جهت امدادرسانی باز شوند و تأمین امنیت گذرگاه‌های به گروه‌های پدافندی جبهه مقاومت سپرده شود.

امروز بیست‌وهفتم آبان‌ماه تجمع حمایتی مردم یزد از مردم غزه در تمام نقاط استان یزد، شهرها و روستاها با حضور پرشمار مردم برگزار شد.

کد خبر 705160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.