تنها راه نجات اقتصاد، پاسداشت تولید است

استاندار اردبیل پاسداشت تولید را راه نجات اقتصاد دانست و گفت: راهبرد مهم استان اردبیل برای تکمیل زنجیره‌ های تولید در بخش صنعت، حمایت از توسعه واحدهای تولیدی بوده که تدوین برنامه باشگاه ۱۰۰۰ نفری هم با همین هدف انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز _شنبه بیست و ششم آبان _در آئین آغاز بهره‌برداری و توسعه فاز جدید یک واحد صنعتی و تولیدی بخش خصوصی اظهار داشت: از جمله برنامه‌های مهم برای پیشرفت استان اردبیل، تکمیل زنجیره‌های تولید در بخش صنعت است که این اقدام در اشتغال‌زایی و افزایش درآمد سرانه تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: در این راستا راهبرد مهم استان اردبیل، حمایت از توسعه واحدهای تولیدی بوده که تدوین برنامه باشگاه ۱۰۰۰ نفری هم با همین هدف انجام شد تا میزان اشتغال ۱۵ واحد تولیدی استان تا پایان سال ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰۰ نفر افزایش یابد.

استاندار اردبیل ادامه داد: راهبرد اصلی پیشرفت، توجه ویژه و پاسداشت تولید است چراکه راه نجات حوزه اقتصاد است و هر اقدامی در برابر تولید قرار گیرد و یا موجب کاهش سرعت رشد آن شود، خیانت است.

عاملی تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در استان اردبیل، روحیه حمایت همه‌جانبه از تولید به همه لایه‌ها، از مدیران تا کارشناسان تزریق شود و همه در خدمت پیشرفت و رشد تولید باشند و هرگونه کم‌کاری و کج‌سلیقگی را در این زمینه به هیچ‌وجه تحمل نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: برنامه جدی داریم تا زنجیره‌های تولید را در استان اردبیل تکمیل کنیم تا پرشتاب‌تر شغل ایجاد شود و شاهد ارتقا وضعیت اقتصادی استان باشیم.

استاندار اردبیل گفت: امروز این مجموعه تولیدی حاصل زحمت ۲۰ ساله خود را برداشت می‌کند؛ مجموعه‌ای که از کارگاه ۳ نفره کار خود را آغاز کرده و حالا تبدیل به یک مجموعه ۱۵۰ نفری شده است.

عاملی بیان کرد: این مجموعه دانش‌بنیان برای استان اردبیل سرمایه ارزشمندی است و از ادامه توسعه آن به‌طور کامل و همه‌جانبه حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 705152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.