مدیران بسیجی‌وار و جهادی به مردم خدمت کنند

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: مدیران باید با تاسی از شهدا با روحیه و تفکر جهادی و بسیجی‌وار به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد نجفی عصر شنبه _ بیست و هفتم آبانماه در جلسه هماهنگی هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد شهدای بسیج، اظهار کرد: بسیج یکی از دستاوردهای فکری است که امنیت جامعه و کشور در گرو حضور بسیج و بسیجیان است.

وی با بیان اینکه بسیج نقش مهمی در عرصه‌های مختلف انقلاب داشته و همواره پیشران بوده، اظهار کرد: همه ما در همه حال مدیون بسیج هستیم و باید خود نیز بسیجی وار در میدان فعالیت و کار باشیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: بسیج متعلق به همه مردم ایران است و باید در این هفته یاد و خاطره شهدایی را که با رشادت و نثار خون پاک خود امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند، پاس بداریم.

وی اضافه کرد: بسیجیان و رزمندگان ما با توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار (ع) در برابر ۷۴ کشور با عِده و عُده ایستادند و با همین تفکر نیز امروز ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستاده است.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز با اشاره به هفته بسیج و نشر روحیه بسیجی در دنیا از سوی انقلاب اسلامی گفت: اسرائیلی که تا دیروز نگران پرتاب سنگ‌های فلسطینیان بود امروز نگران پرتاب موشک از سوی حماس است و این به برکت انقلاب اسلامی و تفکر بسیج است.

وی افزود: پیشرفت‌های امروز کشور مرهون بسیجیانی است که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و بسیج متعلق به آحاد مختلف مردم است و هرکس که دل در گرو نظام دارد بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و بسیجیان، دیدار بسیجیان با امام جمعه، برگزاری مسابقه‌های ورزشی، برپایی محفل انس با قرآن کریم و گردهمایی بزرگ بسیجیان از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان قصرشیرین است.

منبع: ایرنا

کد خبر 705146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.