رئال‌مادرید، لیورپول و بایرن‌مونیخ به دنبال ژابی آلونسو

بایرلورکوزن وجود بند آزادسازی در قرارداد ژابی آلونسو را تکذیب کرده و مایل نیست که اسطوره اسپانیایی از ورزشگاه بای‌آره‌نا جدا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژابی آلونسو هافبک ملی‌پوش سابق اسپانیا بخاطر فصل فوق‌العاده‌ای که در لورکوزن آلمان سپری می‌کند، مورد توجه رئال‌مادرید، لیورپول و بایرن‌مونیخ قرار گرفته است.

شایعه شده است یک بند آزادسازی در قرارداد ژابی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در سال ۲۰۲۴ از تیم لورکوزن جدا شود و هدایت تیمی دیگر را بر عهده بگیرد، اما مدیر عامل باشگاه آلمانی، فرناندو کارو ادعا می‌کند که این‌طور نیست، اگرچه او تضمینی برای ماندن آلونسو در تیمش نداد.

شاگردان آلونسو با ۱۰ برد و یک تساوی، هنوز در لیگ شکست نخورده‌اند، اگرچه بایرن مونیخ هم بدون شکست مانده و پشت سر آن‌ها است. فرم عالی لورکوزن همچنین به لیگ اروپا هم رسیده، جایی که آنها با چهار برد از چهار بازی، صدرنشین گروه خود هستند.

به نقل از بن جاکوبز، کارو در پاسخ به سوالی درباره وجود بند آزادسازی گفت: "نه، بندی در قرارداد ژابی وجود ندارد اما ما نیازی به بند نداریم. رابطه بسیار بسیار خوبی با آلونسو داریم و او می‌داند که یک باشگاه بزرگ هستیم. ما کسی را مجبور به ماندن نمی‌کنیم، اگر این مرد نمی‌خواهد بماند، می‌خواهیم آنقدر با ما احساس خوشبختی و خوبی داشته باشد که نظرش همواره مثبت باشد. این هدف ماست.

او ادامه داد: "هیچ توافقی روی کاغذ وجود ندارد و این، به ژابی اجازه می‌دهد به یکی از باشگاه‌های سابق خود برود، اما گاهی اوقات توافقاتی که روی کاغذ نیستند (کلامی) نیز توافق مهمی هستند. ما می‌دانیم که اگر او نیاز به حرکتی در آینده داشته باشد، می‌توانیم با هر یک از تیم‌ها صحبت کنیم، اما من امیدوارم که نیازی به این کار نداشته باشیم زیرا او در لورکوزن خواهد ماند و خوشحال خواهد بود."

بسیار جالب خواهد بود که ببینیم آینده آلونسو که به شدت به بازگشت به مادرید مرتبط است، چه خواهد شد. همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه لیورپول یا بایرن نیز ممکن است با او مذاکره کنند، اگرچه شانس دو تیم انگلیسی و آلمانی کمتر خواهد بود، زیرا آن‌ها به ترتیب با یورگن کلوپ و توماس توخل روزگار خوشی می‌گذرانند. با این حال، در حال‌حاضر، اسطوره اسپانیایی روی کسب یک جام قهرمانی در بوندسلیگا تمرکز خواهد کرد.

کد خبر 705132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.