حماسه مردم تهران در حمایت از کودکان غزه

مردم تهران از ساعاتی پیش با حضور در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب ضمن اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مردم تهران از ساعاتی پیش با حضور در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب ضمن اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «هم غزه هم لبنان جانم فدای انسان»، «نصر من اللَّه و فتح قریب»، «مرگ بر آمریکای مردم فریب»، «مرگ بر اسرائیل»، «اسرائیل حیا کن فلسطین را رها کن»، از جمله شعارهایی است که از سوی مردم تهران در این راهپیمایی طنین‌انداز شد. همچنین مردم در شعارهای خود نسبت به سکوت نهادهای بین المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت نیز در دستان راهپیمایان قرار دارد. مردم تهران در این تجمع گسترده با در دست داشتن پرچم‌های زردرنگ منقش به عبارت «حریفت منم» برای اسرائیل خط و نشان کشیدند.

در جایگاه اصلی میدان انقلاب ماکتی مملو از اجساد شهدای کفن شده مردم مظلوم غزه به صورت نمادین قرار داده شده است. تعدادی از مردم با پیشانی بندهای نوشته شده به نام امام حسین (ع) در این تظاهرات شرکت کردند. همچنین تعدادی از کودکان بر کف خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را با اسپری‌های دستی می‌نویسند تا مردم از روی آنها عبور کنند.

این راهپیمایی در شهرهای دیگر کشور نیز در حال برگزاری است و صبح امروز نیز راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در برخی شهرهای کشورمان برگزار شد.

کد خبر 705124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.