ستاره‌ لیورپول، آرزوی رفتن به بارسلونا را دارد

پدر لوئیز دیاز می‌گوید وینگر لیورپول، اگر به بارسلونا بپیوندد، به رویای دوران کودکی خود جامه عمل پوشانده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نام لوئیز دیاز کلمبیایی، در هفته‌های اخیر پس از عملکرد چشمگیرش برای قرمزها، با انتقال به تیم بارسلونا پیوند خورده است.

علاقه به این بازیکن ۲۶ ساله، احتمالاً پس از آن افزایش یافته است که دبل او به کلمبیا کمک کرد تا با نتیجه ۲ بر یک مقابل برزیل در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ (منطقه آمریکای جنوبی) پیروز شود.

پدر این وینگر با اعتراف به اینکه پسرش از طرفداران سرسخت باشگاه کاتالانی است، امیدهای بارسا برای جذب ستاره سابق پورتو را تقویت کرده است. لوئیز مانوئل تنها بیش از یک هفته از آزادی او توسط ارتش آزادیبخش ملی (ELN) صحبت‌های جالبی مطرح کرد، مبنی بر اینکه یک گروه شورشی او را به همراه همسرش ربودند و ۱۲ روز بعد، آن‌ها را رها کردند.

او به Win Sports گفت: "حقیقت این است که من در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد بارسلونا دارم. درست است که لوئیز یک هوادار وفادار به آبی‌اناری‌ها است و رفتن به آنجا رؤیای او خواهد بود. " "تا اینجا می‌خواهم از پورتو و لیورپول به خاطر استقبال و کمک به پسرم تشکر کنم. لوئیس بازیکنی است که به راحتی می‌تواند به دلیل فروتنی، کارش و فداکاری‌اش، پیروز شود. او بازیکن بسیار منظمی است. اگر لوئیز به بارسلونا بیاید، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، زیرا بلوگرانا یک تیم برتر و یکی از بهترین‌های جهان است."

کلمبیا بیست‌وششم نوامبر به مصاف پاراگوئه می‌رود، و لوئیز دیاز احتمالاً فیکس خواهد بود. در همین حال، پدرش امیدوار است بخاطر ربوده شدن خود به دست گروگانگیرها، در پایان ماه اکتبر، شاهد مجازات آن‌ها توسط سیستم حقوقی کشور کلمبیا باشد.

کد خبر 705098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.