جلوگیری از خروج محموله ۷ میلیارد ریالی سوخت قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از متوقف کردن یک دستگاه کامیون تانکردار حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ کامران ریاحی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف بالای خود از خروج محموله سوخت قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: اکیپ گشت خودرویی این پلیس در مسیر محور مواصلاتی پلیس راه اصفهان – شیراز مستقر شدند و پس از شناسایی خودروی مذکور در یک اقدام به هنگام و ضربتی آن را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع که راننده بدون داشتن مجوزهای قانونی در حال خارج کردن آن از استان بود را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و برای انجام تحقیقات به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 705097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.