فوت ۲ نوجوان موتورسیکلت‌سوار در محور آستارا به تالش

رئیس پلیس راه استان گیلان کفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو باری نیسان در محور آستارا به تالش منطقه لمیر، باعث مرگ راکب و ترک‌نشین ۱۴ و ۱۵ ساله موتورسیکلت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور آستارا به تالش منطقه لمیر، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت که در محور مورد نظر در حال تردد بودند با یک دستگاه خودرو باری نیسان برخورد کرده‌اند، افزود: متأسفانه در این حادثه راکب ۱۴ ساله موتورسیکلت در صحنه تصادف جان‌باخت و ترک‌نشین ۱۵ ساله موتورسیکلت نیز به شدت مجروح و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: علت تصادف از سوی کارشناسان، توجه نکردن به جلو از سوی راکب موتورسیکلت اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در جامعه و استفاده صحیح از وسایل نقلیه به ویژه کلاه ایمنی یکی از مهمترین موارد کاهش تصادفات جرحی و فوتی در کشور است، تصریح کرد: ساده‌ترین راه برای کاهش خطرات تهدید کننده جان موتورسواران استفاده از کلاه ایمنی برای محافظت از سر در برابر ضربات ناشی از تصادفات است.

کد خبر 705083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.