مقاومت ۴۰ ساله خانواده جانبازان قابل تقدیر است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در آیین تجلیل از همسران جانبازان، مقاومت ۴۰ ساله خانواده این قشر فداکار را قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، آیت الله لطف اله دژکام امروز_ شنبه بیست و هفتم آبان_ در آئین تجلیل از همسران جانبازان کلان شهر شیراز تحت عنوان پرستاران صبور، اظهار کرد: مقاومت نزدیک به ٤٠ سال خانواده جانبازان قابل تقدیر است.

وی افزود: امروز نفس شما که پشت سر مجموعه غزه و فلسطین دمیده می‌شود، کار خود را خواهد کرد و امید است پیروزی آنها را جشن بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اضافه کرد: درخت حرکت به سمت نابودی استکبار جهانی در ایران کاشته شده و میوه‌اش امروز در فلسطین چیده می‌شود.

آیت الله دژکام تصریح کرد: ایران اسلامی پیشگام این حرکت در جهان بوده و فلسطینیان نیز آن را قبول دارند و امروز وظیفه ما نسبت به فلسطین با حرکتی که انجام داده‌ایم، حرکتی است که به سودی نابودی استکبار و شیطان پیش برده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: جامعه جهانی باید بداند که برای آرمان آزادی فلسطین و سربلندی امت اسلامی از سال‌های جنگ تاکنون نزدیک به ٣٠٠ هزار شهید و چندین برابر جانباز داده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اضافه کرد: گاهاً سوالاتی در ذهن تداعی می‌شود که در غزه اگر مظلومیتی هست آیا مظلوم تر از آنها هم پیدا می‌شود یا نه؟ و در اینجا نباید فراموش کنیم که ٣٠٠ هزار خانواده در این نظام برای انقلاب اسلامی شهید داده‌اند.

در این مراسم همچنین استاندار فارس نیز در ادامه این مراسم با تصریح بر اینکه تا ابد مدیون ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های آنها هستیم، اظهار کرد: قطعاً نزد خداوند اجر و پاداش همسران و فرزندان جانبازان و ایثارگران محفوظ است.

محمدهادی ایمانیه اظهار امیدواری کرد: از اینکه بتوانیم به وظیفه خود در مقابل جانبازان کمک کنیم، همسران جانبازان را مصداق بارز پرستار توصیف کرد.

آمادگی شهرداری شیراز برای برگزاری دومین کنگره سرداران و امیران فارس

در ادامه این مراسم شهردار کلان شهر در سخنانی اظهار کرد: امروز شهرداری و شورای اسلامی شیراز به صورت شبانه روزی برای مردم نجیب این کلان شهر در حال خدمت رسانی است.

محمدحسن اسدی افزود:: طی ٤٠ روز گذشته بیش از ٦٠ پروژه با اعتبار ٢٠ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی ادامه داد: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی نیز به منظور ارائه خدمات و امیدآفرینی حدود ٥٠ هزار میلیارد تومان پروژه در دستور کار قرار گرفته که ٢٠ هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می‌رسد و کلنگ ٣٠ هزار تومان پروژه به زمین زده می‌شود.

شهردار کلان شهر شیراز در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین کنگره سرداران و امیران در سال آینده، آمادگی شهرداری کلان شهر شیراز برای اجرای هرچه بهتر این رویداد را اعلام کرد.

اسدی خاطر نشان کرد: پیشرفت و توسعه هر کشوری را مرهون تلاش همه مردم آن جامعه است و شهدای معظم، رزمندگان و جانبازان امروز یکی از خاص ترین اقشاری هستند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دین خود را ادا کرده‌اند.

در ادامه این مراسم همچنین نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در سخنانی اظهار کرد: فرزندان ما نمی‌دانند که برخی از جانبازان شیمیایی که به سختی نفس می‌کشند یا جانبازان قطع نخاعی که توان حرکت ندارند، چه روزگاری را سپری کرده‌اند.

محمدتقی تذروی با تصریح بر اینکه مردم غزه را فراموش نمی‌کنیم، اظهار امیدواری کرد: شاهد پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی صهیونیسم باشیم.

کد خبر 705078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.