پیروزی مردم غزه قریب‌الاتفاق است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: پیروزی مردم غزه، پیروزی خون بر شمشیر و قریب‌الاتفاق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، سردار جلیل بابازاده صبح امروز _شنبه بیست‌وهفتم آبان_ در تجمع بزرگ مردم تبریز در حمایت از کودکان و مردم مظلوم فلسطین با اشاره هفته بسیج اظهار کرد: بسیج، شجره طیبه و یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی است؛ ایشان فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کردند تا امروز شاهد حضور فعالانه بسیج در بین همه آحاد جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه وعده‌های خدا برای مؤمنان قطعی و تخلف‌ناپذیر است، افزود: لازم است با امید به جامعه نگاه کنیم و عافیت‌طلبی و نشستن را کنار گذاریم تا با افزایش کارکردهای انقلابی، این جامعه را به پیشرفت روزافزون سوق دهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با اشاره به تقویت موشکی کشور خاطرنشان کرد: برخی روشنفکران بی‌فکر می‌گفتند چه نیازی به تقویت موشک داریم؟ اکنون می‌بینیم رژیم غاصب صهیونیستی سلاح‌های یک تنی را بر سر مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین می‌ریزد.

بابازاده با بیان اینکه این رژیم پوشالی است، اظهار کرد: رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل، ۷۵ سال سرزمین‌های فلسطین را اشغال و مردم این کشور را تحقیر کرده است و امروز هواپیماهای جنگی مدرن، بمب اتم و چندین امکانات نظامی دیگر در اختیار دارد.

وی اضافه کرد: تنها راه و چاره مقابله با این رژیم طوفان‌الاقصی بود، چراکه هیچ روش سازگارانه و توافقی امکان‌پذیر نیست و در آینده نزدیک با عنایت و اراده خداوند شاهد پیروزی خون بر شمشیر خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با بیان مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس بدون موشک و تجهیزات نظامی، رژیم بعث شکست داد، گفت: کسانی که بر پیروزی غزه تردید دارد باید برای دین خودشان تردید داشته باشند؛ چرا که دین اسلام ارمغان پیروزی خون بر شمشیر داده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در ادامه با بیان اینکه پیروزی غزه قریب‌الاتفاق است، افزود: شکستن دیوارهای بتی و هلاکت یک هزار و ۸۰۰ صهیونیست در طوفان‌الاقصی نشان داد رژیم صهیونیستی یک رژیم پوشالی است و به شهادت رساندن کودکان غزه و حملات به بیمارستان‌ها چهره واقعی این رژیم به مردم جهان را به نمایش گذاشت.

کد خبر 705042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.