راهپیمایی کوبنده مردم قزوین در محکومیت جنایات اسرائیل

مردم مؤمن و ولایت‌مدار دیار مینودری امروز (شنبه) همزمان با سایر نقاط کشور در حمایت از مردم فلسطین و دفاع از کودکان مظلوم غزه از میدان میرعماد تا میدان آزادی (سبزه‌میدان) قزوین راه‌پیمایی کردند و با شعارهای کوبنده و هماهنگ خود تن صهیونیست‌ها را لرزاندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مردم مؤمن و ولایت‌مدار دیار مینودری امروز -شنبه بیست‌وهفتم آبان- همزمان با سایر نقاط کشور در حمایت از مردم فلسطین و دفاع از کودکان مظلوم غزه از میدان میرعماد تا میدان آزادی (سبزه‌میدان) قزوین راه‌پیمایی کردند و در پایان این راه‌پیمایی پرچم اسرائیل و حامی جنایت‌پیشه او یعنی آمریکای مستکبر را به آتش کشیدند.

در این راه‌پیمایی که با حضور مسئولان ارشد کشوری و لشگری استان قزوین برگزار شد، راه‌پیمایی با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، صهیونیست کودک‌کش ننگت‌باد، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، مثلث شوم پلید ابلیس، آمریکا، اسرائیل و انگلیس، اسرائیل نامشروع، اسرائیل کودک‌کش و هیهات من‌الذله عمق خشم و نفرت خود را به جنایات هفته‌های اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیست نشان دادند.

همچنین راه‌پیمایان قزوینی با سردادن شعارهایی مثل حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است این رژیم پوشالی در حالت سقوط است و غزه میان آتش و خون بود، این سند فتنه صهیون بود برای صهیونیست‌های آدم‌کش و حامیان غربی آن‌ها خط و نشان کشیدند. در این راه‌پیمایی حضور کودکان و نوجوانان بیش از گذشته بود و دانش‌آموزان با شعارهای مختلف کشتار هم‌سن‌وسالان خود در باریکه غزه را محکوم کردند.

در انتهای این مراسم سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین درباره پیروزی‌های اخیر محور مقاومت اسلامی و مردم نوار غزه و آینده پوشالی کشورهای آمریکا و اسرائیل صحبت‌هایی را در جمع راه‌پیمایان در سبزه‌میدان قزوین ایراد کرد که بخش‌هایی از سخنان سردار آتانی با تکبیر حاضران همراه شد.

کد خبر 705040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.