رفع مشکل بیمه کارگران و کارکنان در اولویت شهرداری سنندج قرار گیرد

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهرداری سنندج موظف است تدابیر لازم را در خصوص رفع توقف خدمات بیمه‌ای کارکنان و کارگران اعمال کند و واریز حق بیمه را در اولویت خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج، سالار علی‌ویسی ظهر امروز _شنبه بیست‌وهفتم آبان_ در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و برخی نمایندگان کارگری و کارگران فضای سبز شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تذکرات مکرر اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری سنندج موظف است تدابیر لازم را در خصوص رفع توقف خدمات بیمه‌ای کارکنان و کارگران اعمال کند.

وی افزود: اگرچه که پیگیری معیشت و مشکلات کارکنان شهرداری یکی از اولویت‌های این دوره از شورای اسلامی شهر سنندج است، اما پیرو مکاتبه نیروهای شهرداری و شرکت طرف قرارداد با شهرداری درباره پرداختی معوقه بیمه کارگران، این شورا وظیفه خود دانسته است به این موضوع بپردازد و شهرداری نیز طی یک هفته آمار دقیقی از میزان عقب‌ماندگی پرداختی بیمه را به شورا اعلام کند.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: هر هفته صحن علنی شورای اسلامی شهر سنندج برگزار می‌شود و همواره رئیس و اعضای شورا بر پرداخت حق بیمه و از همه مهم‌تر پرداخت معوقه تیرماه ۱۴۰۱ کارگران زحمتکش فضای سبز تاکید می‌کنند که باید در اولویت‌های کاری مجموعه شهرداری قرار گیرد.

علی‌ویسی ادامه داد: شهردار سنندج درباره مطالبه تیرماه ۱۴۰۱ کارگران واحد فضای سبز اظهار کرده است که با توجه به برگزاری کمیسیون ماده ۳۸ در شهرداری، تصمیمات نهایی گرفته شد و جهت پرداخت، منتظر رأی صادره هستند که این مشکل نیز رفع خواهد شد.

رفع مشکل بیمه کارگران و کارکنان در اولویت شهرداری سنندج قرار گیرد

وی در ادامه از شهرداری سنندج خواست تا کارکنانی را که در شرف بازنشستگی هستند و به دلیل مشکلاتی همچون واریز نکردن بیمه ماهانه بلاتکلیف مانده‌اند، تا رفع جمعی این مشکل به صورت موردی به شهرداری مراجعه کنند و جهت ترخیصی کمال همکاری را با این افراد داشته باشند.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج تاکید کرد: هیچ‌کس منکر تلاش و خدمات عمرانی شهرداری در سطح شهر سنندج نیست و در فصل عمرانی عملکرد شهرداری مورد تقدیر مدیران و همشهریان سنندجی نیز قرار گرفته است، اما از مدیران مجموعه شهرداری خواهشمندیم در راستای رفع مشکل بیمه کارکنان و کارگران شهرداری تا پایان آذرماه تمام تلاش خود را جهت تحقق این امر به کار ببندند، زیرا این امر ارتباط مستقیمی با آرامش روحی و روانی کارکنان و خانواده‌های این قشر جامعه دارد.

کد خبر 705038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.