ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد دیگر برای هری‌کین

هری کین با گلی که برای انگلیس مقابل مالت زد، رکورد شخصی منحصربه‌فردی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال انگلیس در ورزشگاه مبلی، یک دیدار از هفته نهم انتخابی یورو ۲۰۲۴ را برابر مالت برگزار کرد؛ دیداری با دو گل به سود سه‌شیرها به پایان رسید.

هری کین یکی از بهترین بازیکنان انگلیس مقابل مالت بود. او با گلزنی به حریف، پانزدهمین گل خود را در هشت مسابقه به ثمر رساند، این یک رکورد شخصی جدید برای مرد انگلیسی ایجاد کرد، زیرا کین پیش‌تر هرگز در هشت بازی متوالی برای باشگاه و کشورش گلزنی نکرده بود.

او از زمانی که انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی خود از تاتنهام به بایرن‌مونیخ را تکمیل کرد، فرم هیجان‌انگیزی داشته است. هری، تنها در ۱۶ بازی ۲۱ گل و ۷ پاس گل برای بایرن به ثبت رسانده است و به نظر می‌رسد هیچ مانعی برای موفقیتش در بوندس‌لیگا وجود ندارد.

طبق گزارش‌ها، کین در صورت زدن ۴۰ گل در تمام رقابت‌ها برای باواریایی‌ها، می‌تواند ۲۵۰ هزار یورو پاداش گل در بایرن مونیخ دریافت کند، او به سرعت در حال نزدیک شدن به این آمار است و اگر فرم خوبش را ادامه دهد، می‌تواند علاوه بر ۴۸۰ هزار یورو در هفته، که داخل قراردادش ذکر شده، پاداش سنگینی هم بابت این آمار به دست آورد.

انگلیس روز دوشنبه مقابل مقدونیه شمالی قرار خواهد گرفت؛ کین مشتاق خواهد بود که روند گلزنی خود را به ۹ بازی افزایش دهد.

او پس از انجام تعهدات بین‌المللی خود، به آلمان بازخواهد گشت تا روز بیست‌پنجم نوامبر در کنار هم تیمی‌هایش در بایرن، به مصاف کلن برود.

کد خبر 704985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.