ملت‌های جهان برای حمایت از مردم غزه به پا خاستند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تظاهرات میلیونی علیه رژیم صهیونیستی در کشورهای جهان، گفت: اکنون ملت‌های جهان به حمایت از مردم غزه به پا خاستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز -شنبه بیست و هفتم آبان- در تجمع محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: برخی افراد با نیت سو مطرح می‌کنند که چرا مردم غزه ابتدا شهرک‌نشینان را آغاز کردند، اما این حرف صحیح نیست.

وی با تاکید بر اینکه این سوال چندین پاسخ دارد، افزود: قصه جنگ را غزه آغاز نکرده بلکه ۷۴ سال است که جنگ در جریان بوده است؛ بنابراین غزه از خود دفاع کردند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۷ توسط اسرائیل، خاطرنشان کرد: جنگ آن زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. رژیم صهیونیستی هر زمان اراده می‌کرد، جنایات را ادامه می‌داد اما مردم غزه تصمیم گرفتند این بار پاسخ دهند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه فلسطین شش هزار اسیر در دست رژیم صهیونیستی دارد، تاکید کرد: این رژیم بابت این اسرا به هیچکس پاسخگو نیست و اکنون سرنوشت این افراد به هیچ وجه مشخص نیست.

وی به تشریح انواع توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه نابودی و مهاجرت مردم غزه پرداخت و تاکید کرد: مردم غزه مجبور هستند از خود و زندگیشان دفاع کنند، رژیم صهیونیستی مردم غزه را زندانی کرده است و در همین زندان موشک باران می‌شوند.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه گذرگاه‌های ورودی به غزه در اختیار رژیم صهیونیستی است، گفت: این ظالمان اجازه ورود آب و غذا و دارو به این منطقه را نمی‌دهند، حجم گسترده جنایات طی یک ماه اخیر زیاد بوده است و نزدیک به ۵۰ کشور عرب و اسلامی داریم که باید به مردم غزه کمک کنند.

حجت‌الاسلام نوری اظهار کرد: جبهه مقاومت همچون لبنان، عراق و یمن وارد گود شدند و امروز ملت‌ها علیه دولت‌ها قیام کرده‌اند و حامی مظلوم هستند، به نحوی که یک میلیون انگلیسی برای حمایت از غزه و فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند.

کد خبر 704984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.